;
coinex

احتمالا تاریخ عرضه آیفون 8 اپل در پاییز سال آینده خواهد بود

تاریخ عرضه آیفون 8

همانطور که می دانید قرار است که شرکت اپل گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود را در به زودی معرفی کند، تاکنون شایعات متعددی درباره این پرچمدار منتشر شده و با وجود رقیبی مانند گلکسی اس 8 بیش تر به چالش کشیده خواهد شد. امروز گزارش های جدیدی درباره تاریخ عرضه آیفون 8 اپل منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت اپل معمولا گوشی های هوشمند آیفون خود را در پاییز هر سال روانه بازار می کند، انتظار می رود که این شرکت در سال جاری هم سنت گذشته خود را تکرار کند و آیفون جدید را در اوایل پاییز به بازار عرضه کند. در طی این مدت گزارشات و شایعات متعددی درباره گوشی هوشمند آیفون 8 منتشر شده است؛ باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده تاریخ عرضه آیفون 8 در ماه سپتامبر سال میلادی جاری باشد که البته هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده  است. البته انتظار می رود که عرضه این دستگاه در اواخر سپتامبر برابر با اوایل پاییز باشد.

تحلیلگران متعدد اعلام کرده اند که شرکت اپل تولید آیفون جدید را زودتر از سال های گذشته آغاز می کند. آن ها بر این باورند که عرضه آیفون های جدید در سال جاری میلادی زودتر از گذشته خواهد بود.

شرکت اپل تاکنون به تاریخ عرضه آیفون 8 هیچ اشاره نکرده است و خبرهای رسمی هم درباره عرضه زودتر این دستگاه از سوی اپل منتشر نشده است. از آنجا که امسال دهمین سالگر گوشی هوشمند آیفون است، انتظار می رود که اپل یک دستگاه ویژه را به همین مناسبت معرفی کند، البته خبرهایی هم در این باره منتشر شده که هنوز جزئیاتی از آن وجود ندارد.

در طی سال جاری میلادی گوشی های هوشمند پرچمدار بسیاری از راه می رسند و قرار است که رقابت امسال سخت تر و جذاب تر از سال های گذشته برای تولیدکنندگان گوشی های هوشمند باشد. به هر حال هنوز اوایل سال جاری میلادی است و باید برای آغاز این رقابت صبر کنیم.

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر