;
coinex

گوشی جدیدی از سری M میزو در 27 بهمن معرفی می شود

گوشی جدیدی از سری M میزو در 27 بهمن معرفی می شود
کمپانی میزو با انتشار یک تیزر تبلیغاتی نشان داد که قصد دارد تا یک گوشی هوشمند جدید از سری M را معرفی کند. این رویداد برای تاریخ 15 فوریه (27 بهمن) برنامه ریزی شده است. در تیزری که برای این محصول جدید منتشر شده، آمده است که این اسمارت فون با قابلیت شارژ سریع خودنمایی خواهد کرد.

اگر چه هیچ اشاره خاصی به مشخصات محصولی که قرار است در 27 بهمن راه اندازی شود، نشده است؛ اما به احتمال زیاد این دستگاه، گوشی میزو ام 5 اس خواهد بود. این گوشی میان رده، مدتی است که در کانون توجهات خبرگزاری های تکنولوژی جهان بوده و شایعات بسیاری به راه اندازی این گوشی در ماه جاری میلادی اشاره داشته اند.

میزو ام 5 اس
تیزر رویداد میزو، برنامه ریزی شده برای 15 فوریه (27 بهمن ماه)

کمپانی میزو پیش از این اعلام کرده بود که به منظور کاهش هزینه های خود، رویدادهای کمتری را در سال جاری برگزار خواهد کرد؛ اما این مراسم برای راه اندازی و معرفی یک گوشی هوشمند جدید است که از ساعت 15:00 به وقت محلی چین در روز 15 فوریه برگزار خواهد شد.

اگر این محصول جدید، گوشی میزو ام 5 اس باشد، پس اجازه دهید تا نگاهی به مشخصات آن بیندازیم. شایعات می گویند که این اسمارت فون دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده که از پردازنده هشت هسته ای MT6753 مدیاتک قدرت خواهد گرفت.

میزو M5S در سه نسخه با حافظه رم 2، 3 و 4 گیگابایت عرضه شده و دارای 16، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن جای گرفته و برای گرفتن سلفی یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این دستگاه از یک باتری 2930 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

از دیگر ویژگی های میزو ام 5 اس می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه ارتباطی 4G LTE و فناوری شارژ سریع mCharge اشاره کرد. این گوشی هوشمند با پیش نصب سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو و قیمتی در حدود 145 دلار راهی بازار خواهد شد. البته نسخه رده بالای آن می تواند برچسب قیمتی 189 دلار را با خود به همراه داشته باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر