;
coinex

سریع ترین نسخه مرورگر اپرا منتشر شد؛ دانلود کنید

مرورگر اپرا

همانطور که می دانید اپرا یکی از پرطرفدارترین مرورگرهای موجود میان ده ها مرورگر است. امروز اپرا نسخه ۴۳ این مرورگر را منتشر کرد که در واقع سریع ترین نسخه منتشر شده برای دسکتاپ است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گزارشات منتشر شده مرورگر اپرا تاکنون عملکرد سریعی را مانند این نسخه نداشته است. تصویر منتشر شده بهبود سرعت بارگذاری صفحات وب را از سال گذشته نشان می دهد. با این حال این اطمینان حاصل می شود که در نسخه جدید مرورگر اپرا صفحات وب با سرعت بالایی بارگذاری شوند، حتی اگر محتوی صفحات موجود در اینترنت سنگین باشد.

آنطور که پیدا است مرورگر جدید اپرا در زمان تایپ کردن کاربر برای آدرس یک صفحه اینترنتی، عملیات پیش بینی را انجام می دهد و در زمان وارد کردن آدرس توسط کاربر مرورگر، شروع به بارگزاری خودکار صفحات از پس زمینه می کند. علاوه بر این در نسخه جدید مرورگر اپرا از یک کامپایلر خاص برای سیستم عامل ویندوز استفاده شده که به منظور اجرای سریع تر این مرورگر است. باتوجه به گفته اپرا این تکنولوژی استفاده شده در برنامه نویسی مرورگر جدید باعث بر این شده که عملکرد آن 13 درصد سریع تر از گذشته شود.

به هر حال این ویژگی برای همه کاربران کاربردی خواهد بود. این روزها سرعت اینترنت افزایش پیدا کرده و کاربران هم به دنبال مرورگری برای بارگذاری بهتر و سریع تر صفحات وب هستند. لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش تر کاربران اینترنت از مرورگرهای گوگل کروم و موزیلا استفاده می کنند؛ اما انتظار می رود کاربران مرورگر اپرا با وجود ویژگی ها و سرعت بارگزاری فوق العاده افزایش یابند. اکنون این مرورگر برای دانلود به صورت رایگاه در دسترس قرار گرفته است، اگر شما از کاربران اپرا هستید پیشنهاد می شود که آخرین نسخه این مرورگر را دانلود کنید.

دانلود از وب سایت رسمی اپرا

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ممنون از سایت بروزتون

    پاسخ

    مگه کسی از این مرورگر هنوز استفاده میکنه که هی اپدیت میدن؟

    پاسخ