;
coinex

گجت پوشیدنی Senstone برای خبرنگاران عرضه می شود

گجت پوشیدنی Senstone

آنطور که پیدا است گجت های هوشمند پوشیدنی در طول چند سال اخیر رشد بسیاری داشته اند و هر از چند گاهی این گجت ها در قالب و کاربردهای متفاوت معرفی و عرشه می شوند. امروز در کیک استار طرح مفهومی گجت پوشیدنی Senstone به عنوان یک ضبط صوت نمایان شد که ظاهرا بیش ترین کاربرد را برای خبرنگاران دارد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گجت پوشیدنی Senstone به گوشه لباس کاربران متصل می شود و اتصال مستقیم را با سیستم ذخیره سازه ابری را دارد. با این گجت دیگر نیاز به یادداشت برداری در کنفرانس ها و یا رویدادهای خبری نخواهد بود. این گجت پوشیدنی اندازه کوچکی را دارد و می تواند با شیوه های مختلفی استاده شود به عنوان مثال کاربران می توانند آن به پیراهن خود وصل کنند و یا به گردن خود در قالب یک گردنبند بیاندازند.

گجت پوشیدنی Senstone صدای صبط شده را در فضای ابری ذخیره سازی می کند و در کنار آن نسخه متنی آن را تولید خواهد کرد. اگر گوشی هوشمند خود را به این دستگاه وصل کنید متن تولید شده در گوشی شما ذخیره خواهد شد که قابلیت ویرایش را دارد و می توانید نکته های مورد نیاز را هم به آن اضافه کنید.

گجت پوشیدنی Senstone

همه این امکانات و ویژگی ها در گجت Senstone وجود خواهد داشت و با پشتیبانی از سیستم هوش مصنوعی و سیستم ذخیره سازی ابری این ویژگی ها ممکن خواهد شد. تصورش را داشته باشید که با این گجت پوشیدنی نیاز به صبط صدا با گوشی هوشمند و یا یادداشت برداری نیست. آنطور که پیدا است صدای ضبط شده از طریق هوش مصنوعی های مختلف در فضای ابری ذخیره خواهد شد و همچنین بخش تولید متن هم کار هوش مصنوعی است.

گجت پوشیدنی Senstone

اعلام شده که گجت هوشمند پوشیدنی نام برده شده از زبان های مختلف پشتیبانی می کند. متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره تاریخ عرضه و همچنین قیمت این گجت منتشر نشده است. انتظار می رود که این طرح به زودی تولید شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر در این باره باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر