coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تاکنون 75 میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V عرضه شده است

بازی Grand Theft Auto V

زمانی که صحبت از بازی های رایانه ای می شود، بدون شک تمامی ذهن ها به سوی عناوین بزرگ و استودیوهای بازی سازی بزرگ می رود. صنعت بازی سازی به لطف وجود موتورهای بازی در طول چند سال اخیر رشد بسیاری داشته، بسیاری از شرکت های بزرگ بازی سازی از موتورهای بازی اختصاصی خود در تولید یک بازی سه بعدی استفاده می کنند. بازی Grand Theft Auto V ساخته استودیو راک استار یکی از بهترین بازی هایی است که تاکنون عرضه شده است. امروز گزارش های جدیدی درباره فروش این بازی موفق منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بازی Grand Theft Auto V در 17 سپتامبر 2013 برای کنسول های پلی استیشن 3 و اکس باکس وان منتشر شد و در تاریخ 14 نوامبر 2014 نسخه های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان این بازی از راه رسید و پس از آن شرکت راک استار در تاریخ 15 آوریل نسخه پی سی آن را برای سیستم عامل ویندوز منتشر کرد. لازم است بدانید که ساخت این بازی تقریبا 270 ملیون برای استودیو بازی سازی راک استار هزینه برداشت.

اکنون سه سال از انتشار این بازی گذشته و هنوز هم فروش آن در حال رکورد زنی است. امروز Take-Two گزارش مالی جدیدی را منتشر کرد که باتوجه به آن تا به این لحظه 75 میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V به بازار عرضه شده است، به یاد داشته باشید که این مقدار نماینده اعلامگر فروش نیست.

جالب است بدانید که این بازی در سه روز اول فروش سود عظیم 1 میلیارد دلاری را برای شرکت راک استار داشت که بسیار موفقیت آمیز بود. راک استار تاکنون عناوین مختلفی از GTA را منتشر کرده و انتظار می رود که برنامه های آینده خود را برای این بازی توقف نکند. همه طرفداران این بازی منتظر شاهکار بعدی راک استار در سری جدید GTA هستند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر