;
coinex

فراخوان معرفی استارتاپ ها در تکرا

فراخوان معرفی استارتاپ ها در تکرا

وب سایت تکرا (Techera.ir) با هدف ارائه اخبار صحیح و به روز در حوزه علم و تکنولوژی و ارتقای سطح دانش و اطلاعات عمومی در حوزه علم و فناوری جوانان این مرز و بوم، از فروردین ماه 1394 خورشیدی، کار خود را آغاز کرد.

تیم تولید محتوای تکرا در طول این مدت و در راستای نیل به اهداف خود، بیش از 8000 عنوان مقاله و خبر در دنیای مجازی منتشر کرده است.

از ابتدای شروع به فعالیت، مشکلات فراوانی گریبان گیر تیم و مجموعه بوده و همچنان نیز کم و بیش با آن ها دست و پنجه نرم می کنیم. یکی از مشکلاتی که اکثر شرکت های نوپا و استارتاپ ها در ابتدای راه با آن مواجه می شوند، شناخته شدن و جذب مشتری است؛ مشکلی که برای خودمان نیز به شدت فاحش بوده و کم از آن نکشیدیم!

بنابراین از همان ابتدا عهدی با خودمان بستیم که هر زمان که کمکی از دستمان بر می آمد، برای استارتاپ ها و شرکت های نوپایی چون خودمان انجام دهیم تا بلکه اندکی از فشار موجود بر روی کارآفرینان جوان این کسب و کارهای نوپا برداشته شود.

اکنون تکرا پس از گذشت 2 سال از حیات خود، عزم خود را برای کمک به اکوسیستم استارتاپی کشور عزیزمان جزم کرده و قصد دارد با استفاده از تریبونی که در اختیارش است، به معرفی این کارآفرینان و کسب و کارهایشان بپردازد.

به همین منظور از تمامی کارآفرینانی که قصد دارند استارتاپ خود را در وب سایت تکرا معرفی نمایند، دعوت می کنیم تا اطلاعات تماس خود را از طریق فرم تماس با ما و یا آدرس ایمیل techstar[at]techrato.com ، برای ما ارسال کنند. پس از ارسال اطلاعات، جزئیات مربوطه از طریق ایمیل به اطلاعتان خواهد رسید.

شایان ذکر است که معرفی استارتاپ ها در قالب برنامه ای با نام “تک استار” در وب سایت تکرا منتشر خواهد شد. بنابراین لطفا موضوع پیام ارسالی خود را “تک استار – نام استارتاپ خود” انتخاب نمایید.

امید است که روزی تمامی این استارتاپ ها، سردمدار اقتصاد خرد و کلان این مرز و بوم باشند…

آپدیت – 24 بهمن: در راستای دغدغه همگی ما برای کمک به شناخت هرچه بیشتر استارتاپ ها، اخباررسمی به عنوان یکی از همکاران رسانه ای تکرا و اولین نیوزوایر بین المللی ایران، آمادگی خود را جهت همکاری برای بیشتر دیده شدن استارتاپ ها اعلام کرد. بنابراین تمامی استارتاپ های معرفی شده در برنامه تک استار، از طریق اخباررسمی نیز معرفی خواهند شد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    مولا امیرالمونین می فرمایند آن که را که خودی نپذیرد قریبه پذیرا باشد. خوب احمق ها کار بهشون بدین نمیرن

    پاسخ

    با سلام

    آیا سایتهای تکنولوژی و دیزاین هم که تازه شروع به کار کرده‌اند، شامل این برنامه می‌شوند یا فقط مختص فضای کارآفرینی‌ست‌؟

    پاسخ

    سلام شهاب جان، هدف ما از این طرح کمک به تمامی استارتاپ ها و شرکت های نوپاست و بنابراین این دست سایت ها و شرکت ها هم جزء برنامه تک استار به حساب میان. تنها کاری که لازمه انجام بدین این هست که اطلاعات اولیه تماس و کسب و کارتون رو به راه های ارتباطی که در متن بهش اشاره شده ارسال کنین تا سوالات مربوطه رو براتون ارسال کنیم.

    پاسخ

    سلام
    میشه توضیح بدین استار اپ چیست؟
    و چیه
    لطفا فقط یه جوری توضیح بدین که ماهم بفهمیم

    پاسخ

    سلام دوست عزیز. اگر بخوام خیلی خلاصه و مفید توضیح بدم، استارتاپ همون شرکت نوپای خودمونه. اگر هم بخوام توضیحات بیشتری ارائه بدم، به تیم، مجموعه، شرکت و یا در مجموع مشارکت عده ای از افراد گفته میشه که برای یافتن یک راه حل برای یک مسئله ی موجود گرد هم جمع میشن و به دنبال یک مدل کسب و کار (Business Model) قابل توسعه و مقیاس پذیر (Scalable) و تکرارپذیر (Repeatable) هستن. سعی می کنیم به زودی مقاله ای در این خصوص منتشر کنیم و از طریق ایمیل هم به اطلاعتون می رسونیم.

    پاسخ