;
coinex

شایعه: گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در MWC 2017 نمایان می شود

fodable

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ چند سال است که روی صفحه نمایش های انعطاف پذیر کار می کند، آنطور که پیدا است گزارش های جدیدی در این باره منتشر شده است. سامسونگ قرار است که در طی سال 2017 میلادی یک گوشی هوشمند جدید را با صفحه نمایش انعطاف پذیر روانه بازار کند. باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در MWC 2017 نمایان می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در طول هفته های گذشته خبرهای بسیاری درباره شرکت های مختلف برای حضور در نمایشگاه MWC 2017 منتشر شد، شرکت سامسونگ هر ساله یکی از فعال ترین های این نمایشگاه بوده است. پس از انتشار شایعات فراوان بالاخره تایید شد که غول تکنولوژی کره جنوبی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 را در طی کنگره جهانی موبایل سال جاری معرفی نمی کند و قرار است که پرده از تبلت جدید گلکسی تب اس 3 بردارد. اکنون هم شایعات جدیدی درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شده است که هنوز جزئیات بسیاری از آن وجود ندارد.

گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ نمونه اولیه این گوشی هوشمند را ساخته و قرار است که آن را در طی برگزاری MWC 2017 به نمایش بگذارد. وجود نمونه اولیه از یک دستگاه، عرضه آن را در آینده تایی می کند و این بدان معنی نیست که دستگاه فوق هیچ وقت عرضه نخواهد شد. ظاهرا سامسونگ برنامه های خاصی را برای سال جاری میلادی دارد و قصد دارد که فاجعه گلکسی نوت 7 را به هر شکلی جبران کند، به هر حال ضرر زیادی برای سامسونگ به وجود آمد و اکنون نوبت به جبران است.

متاسفانه شرکت سامسونگ هنوز خبرهای رسمی را درباره گوشی انعطاف پذیر خود منتشر نکرده است و این احتمال وجود دارد که گزارش فوق از دسته شایعات باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدیدی درباره گوشی انعطاف پذیر سامسونگ باشیم.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر