;
coinex

بازی WWE 2K17 برای پی سی منتشر شد

بازی WWE 2K17

مدت ها است که رسانه ها خبرهای زیادی درباره نسخه پی سی بازی WWE 2K17 منتشر می کنند، این بازی طرفداران زیادی را دارد و گیمرهای بسیاری منتظر انتشار آن بودند. قبلا تاریخ عرضه بازی WWE 2K17 اعلام شده بود و اکنون این بازی برای رایانه های شخصی منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

چند روز پیش در تکرا لیست بازی هایی که قرار بود در بین 18 تا 24 بهمن ماه عرضه شوند، منتشر شد. اگر به یاد داشته باشید نسخه پی سی WWE 2K17 در این لیست قرار داشت. پس از مدت بسیاری اکنون این بازی در نسخه پی سی در دسترس قرار گرفته است که نسخه مشابه کنسول های بازی پلی استیشن 4 و اکس باکس وان است.

نسخه استاندارد این بازی 50 دلار قیمت دارد که به گیمر اجازه می دهد آن را در دوحالت مختلف بازی کند، همجنین قیمت نسخه لوکس بازی 75 دلار اعلام شده که شامل مبارزه های فصلی است. علاوه بر این شما می توانید که نسخه فصلی آن را با قیمت 30 دلار به بسته اصلی خود اضافه کنید. آنطور که پیدا است قرار است که DLC موجود در نسخه های کنسول برای نسخه پی سی هم منتشر می شود.

بازی WWE 2K17

نسخه پی سی WWE 2K17 چالش های بسیاری را پشت سر گذاشت و اکنون بدون هیچ مشکلی در دنیای بازی در دسترس قرار گرفته است. این بازی اکنون در شبکه استیم برای خرید موجود است، همچنین شما می توانید که آن را در فروشگاه رسمی 2k خریداری کنید. انتظار می رود که بازی WWE 2K17 در نسخه پی سی فروش خوبی را داشته باشد و شاید هم به یک رکوردار تبدیل شود، چراکه گیمرها مدت بسیاری منتظر انتشار این بازی بودند. اکنون باید تا انتشار گزارش های مختلف از فروش این بازی صبر کنیم. نظر شما درباره نسخه پی سی WWE 2K17 چیست؟

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر