;
coinex

مدل بزرگ پرچمدار سامسونگ به گلکسی اس 8 پلاس ملقب خواهد شد

گلکسی اس 8 پلاس

همانطور که می دانید دو گوشی هوشمند بزرگ سال جاری قرار است که توسط دو شرکت ال جی و سامسونگ به زودی روانه بازار می شوند. گوشی هوشمند ال جی جی 6 در کنگره جهانی موبایل رونمایی می شود و سری جدید گلکسی اس 8 هم در طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی جداگانه بعد از این نمایشگاه معرفی خواهند شد. امروز گزارش های جدیدی درباره پرچمدارهای جدید سامسونگ منتشر شد، آنطور که پیدا است مدل بزرگتر گلکسی اس 8 با نام گلکسی اس 8 پلاس از راه می رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تاکنون خبرهای بسیاری درباره پرچمدارهای 2017 سامسونگ منتشر شده، باتوجه به آخرین خبرهای موجود سری جدی گلکسی اس با پردازنده اسنپدراگون 835 نمایان می شوند. پس از شکست گلکسی نوت 7 انتظار می رود که سامسونگ ضعف های خود را در گلسی اس 8 جبران کند. ظاهرا قرار است که مدل بزرگتر دستگاه تحت عنوان گلکسی اس 8 پلاس عرضه شود.

درست مثل گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 سال های گذشته انتظار می رود که پرچمدارهای امسال هم یک تفاوت اصلی را باهم داشته باشند، این تفاوت اندازه صفحه نمایش خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد هردو مدل گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به صفحه نمایش منحنی مجهز هستند. ایوان بلاس امروز در صفحه رسمی توییتر خود تصویری را منتشر کرد که در آن نام گلکسی اس 8 با علامت + پیدا است. البته هنوز جزئیات بیشتری درباره آن فاش نشده است.

گلکسی اس 8 پلاس

انتظار می رود گوشی هوشمند گلکسی اس 8 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی باشد و نسخه پلاس آن به صفحه نمایش 6 اینچی مجهز باشد. شرکت سامسونگ هرساله اندازه صفحه نمایش دستگاه های خود را تغییر داده و امسال هم شاید صفحه نمایش های بزرگتر از راه برسند.

شرکت سامسونگ قرار است که در ماه مارس از دو گوشی هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 835 و صفحه نمایش منحنی و همچنین دستیار هوشمند بیکسپی رونمایی کند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر