;
coinex

ال جی رسما استفاده از اسنپدراگون 821 را به جای اسنپدراگون 835 برای ال جی جی 6 تایید کرد

ال جی رسما استفاده از اسنپدراگون 821 را به جای اسنپدراگون 835 برای ال جی جی 6 تایید کرد
انتظار می رود که پرچمدار 2017 ال جی در اواخر ماه جاری میلادی و در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شود. تمامی شایعات حاکی از آن است که باید منتظر یک قطعه تکنولوژیکی بسیار جذاب باشیم.

ال جی به نظر می رسد که با رونمایی از ال جی جی 6، ایده گوشی ماژولار خود را فعلا بایکوت کرده و قصد دارد تا با معرفی یک گوشی هوشمند با نمایشگری بدون حاشیه رویکرد معمول بازار گوشی های هوشمند را حفظ کند.

از دیگر ویژگی های بارز دیگری که انتظار می رود با ال جی جی 6 خودنمایی کند، دوربین دوگانه و سیستم پرداخت موبایلی ال جی خواهد بود؛ اما یکی از مهمترین قطعات در گوشی های هوشمند، پردازنده این دستگاه هاست.

سامسونگ یکی از همکاران تجاری کوالکام است و شنیده ها حاکی از آن است که تولید انبوه پردازنده های اسنپدراگون 835 در حال حاضر برای گوشی های گلکسی اس 8 در حال انجام است. از قبل نیز گفته می شد که به دلیل استفاده تمامی پردازنده های اسنپدراگون 835 برای پرچمداران 2017 سامسونگ، ال جی احتمالا از مدل دیگری از تراشه های کوالکام، اسنپدراگون 821، استفاده خواهد کرد؛ اما بسیاری امیدوار بودند که این خبر صحت نداشته باشد و ال جی جی 6 نیز بتواند با آخرین و قدرتمندترین محصول کوالکام خودنمایی کند.

اکنون به نظر می رسد که هیچ جای امیدواری نخواهد بود. به تایید این کمپانی گوشی ساز کره ای، گوشی ال جی G6 با استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 طراحی شده است.

اکنون به نظر می رسد که هیچ جای امیدواری نخواهد بود. به تایید این کمپانی گوشی ساز کره ای، گوشی ال جی G6 با استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 طراحی شده است.

این خبر از طریق اسلایدی که به شکل محرمانه در نمایشگاه CES 2017 توسط ال جی ارائه شده بود (تصویر بالا)، تایید می شود. با اینکه پردازنده اسنپدراگون 821 به هیچ عنوان تراشه ضعیفی نیست؛ اما چرا باید ال جی از تراشه مدل سال گذشته کوالکام برای پرچمدار جدید خود استفاده کند؟

جواب این سوال همانطور که از قبل نیز اعلام شده بود، جالب توجه است. با توجه به اینکه سامسونگ، تمامی پردازنده های اسنپدراگون 835 را برای گلکسی S8 در طول چند هفته اول انتشار آن خریداری کرده است؛ بنابراین هر کمپانی سازنده گوشی های هوشمند دیگری که بخواهد از این پردازنده در محصولات خود استفاده کند، باید تا اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن صبر کند.

بنابراین اگر ال جی نیز می خواست تا گوشی پرچمدار خود را به اسنپدراگون 835 مجهز کند باید تا بعد از انتشار گلکسی اس 8 صبر می کرد. با اینکه ممکن است برخی کاربران برای خرید گوشی هوشمندی که به این پردازنده مجهز باشد، صبر کنند؛ اما استفاده از پردازنده اسنپدراگون 821 برای ال جی جی 6 یک حرکت بسیار هوشمندانه از طرف این کمپانی تلقی می شود.

ال جی جی 6

اکثر کاربران به مدل تراشه گوشی هوشمند خود چندان توجهی نمی کنند برای آنها این مهم است که یک اسمارت فون تا چه اندازه سریع بوده و چگونه می تواند به سرعت وظایف خود را انجام دهد. اسنپدراگون 821 کوالکام نیز همچنان یک پردازنده سریع و قدرتمند به حساب می آید و اگر ال جی قرار بود تا برای استفاده از پردازنده های اسنپدراگون 835 در ال جی جی 6 صبر کند، آنگاه به احتمال بسیار زیاد در چنگال گلکسی اس 8 سامسونگ اسیر می شد.

ال جی سعی کرده تا مسیر مطمئن تری را انتخاب کند، حضور سریعتر ال جی جی 6 در بازار می تواند برگ برنده ای برای ال جی باشد. انتظار می رود که ال جی جی 6 در ماه مارس برای فروش در بازار های جهانی عرضه شود، پس از آنکه در 26 فوریه (8 اسفند) به طور رسمی توسط این کمپانی معرفی شد. این بدان معناست که ال جی جی 6 تا زمان عرضه گلکسی اس 8، چیزی در حدود 6 هفته طلایی (شاید حتی بیشتر) در اختیار خواهد داشت و مسلما این زمان برای ال جی می تواند بسیار مغتنم باشد.

ال جی G6

در اسلاید منتشر شده علاوه بر تایید اسنپدراگون 821، نشان می دهد که این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود. صفحه نمایش این دستگاه نیز با نام نمایشگر فول ویژن خوانده می شود.

اگر چه ال جی جی 6 از تراشه ضعیفتری نسبت به گلکسی اس 8 برخوردار خواهد بود؛ اما زمان کافی را برای قدرتنمایی در بازار، در اختیار خواهد داشت. این محصول کره ای امسال می تواند رقیب بسیار سر سختی برای گلکسی اس 8 سامسونگ باشد. قدرتنمایی و رقابت دو غول بزرگ تکنولوژی کره در بازار گوشی های هوشمند امسال، می تواند بسیار دیدنی باشد!

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر