;
coinex

مروری بر شایعات پیرامون هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس

هواوی پی 10

شرکت هواوی قرار است که در کنگره جهانی موبایل 2017 از آخرین گوشی های هوشمند خود یعنی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس رونمایی کند. در طول این مدت شایعات بسیاری درباره پرچمدارهای 2017 هواوی منتشر شده است. امروز در تکرا قصد داریم که به بررسی دقیق شایعات منتشر شده درباره گوشی هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

هواوی در طول چند سال اخیر رشد بسیاری را داشته و در طول این مدت محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کرده است. این شرکت اکنون سومین تولید کننده موبایل در جهان است و به طور گسترده حضور گرمی را در بازارهای غربی داشته است. گوشی های هوشمند هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس در سال گذشته روانه بازار شد که فروش خوبی را به ثبت رساند. آنطور که پیدا است پرچمدارهای سال جاری این شرکت با کیفیت ساخت بهتری از راه می رسند.

در طول سال جاری پرچمدارهای اندرویدی متنوعی روانه بازار خواهند شد که از جمله آن ها می توان به ال جی جی 5 و گلکسی اس 8 اشاره کرد. شرکت ال جی در کنگره جهانی موبایل از پرچمدار جدید خود رونمایی می کند و سامسونگ قرار است که گلکسی اس 8 را بعد از این نمایشگاه معرفی کند؛ اما ظاهرا هواوی قصد دارد که در رقابت MWC 2017 حضور داشته باشد.

در طول چند هفته اخیر خبرهای متنوعی درباره پرچمدارهای 2017 هواوی منتشر شده است که شامل مشخصات، تاریخ عرضه و ویژگی های جدید آن می شود، اکنون قصد داریم که به بررسی دقیق تر این شایعات منتشر شده بپردازیم.

هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس : تاریخ عرضه

اگر به یاد داشته باشید گوشی های هوشمند پی 9 و پی 9 پلاس در آوریل سال گذشته معرفی شدند و در همان ماه پا به بازار چند کشور بزرگ گذاشتند. شرکت هواوی قرار است که در طی نمایشگاه MWC 2017 کنفرانس مطبوعاتی خود را در شهر بارسلونا در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسفند ماه برای معرفی پرچمدارهای جدید خود برگزار کند.

این شرکت مدتی پیش کوشی هوشمند هواوی میت 9 را معرفی کرد و اکنون نوبت به سری پی رسیده است، خوشبختانه چیزی تا برگزاری کنگره جهانی موبایل نمانده و انتظار می رود که همه چیز بی عیب و نقص انجام شود.

هواوی پی 10

به نظر می رسد که شرکت هواوی قصد دارد استراتژی سال گذشته ال جی را دنبال کند و گوشی های هوشمند پرچمدار خود را قبل از رقیب های اصلی خود به بازار عرضه کند، آنطور که پیدا است گلکسی اس 8 سامسونگ در اواسط ماه آوریل پا به بازار جهانی می گذارد و این بهترین فرصت برای هواوی است تا زودتر از دیگر شرکت های گوشی های هوشمند هواووی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس را روانه بازار کند.

مشخصات

تمامی شایعات منتشر شده و نتایج بنچمارک های موجود اعلام می دارند که هواوی پی 10 از مدل پرچمدار سال گذشته بزرگتر است. هواوی قرار است که به جای صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080p از صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD استفاده کند.

با کمال تعجب گوشی هوشمند هواوی پی 10 پلاس هم دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Quad HD است که هنوز دلیلی برای وجود صفحه نمایش یکسان وجود ندارد. علاوه بر این شایعاتی هم درباره وجود صفحه نمایش منحنی در پرچمدارهای هواوی منتشر شده است که هنوز از سوی این تولید کننده چینی تایید نشده است.

قدرت هردو دستگاه نام برده شده با پردازنده 8 هسته ای Kirin 960 با سنجش زمان 2.3 گیگاهرتزی تامین می شود. تقریبا هفته گذشته بود که رسانه فون آرنا سندی را درباره مشخصات هواوی فاش کرد که باتوجه به آن هواوی قرار است به رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی 32 یا 64 گیگابایتی مجهز باشد، همچنین نسخه دیگری از دستگاه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت وجود دارد.

هواوی پی 10

راه اندازی دوربین لایکا در هواوی پی 9 و پی 9 پلاس از بهترین ویژگی های این دو بود. انتظار می رود که هواوی پی 10 هم با دو سنسور دوربین پشتی از راه برسد. این احتمال وجود دارد که پرچمدارهای امسال هواوی به یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از پشت مجهز باشند. علاوه بر این شاید دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل باشد و کیفیت خوبی را در زمان عکاسی سلفی و مکالمه تصویری ارائه دهد. این احتمال وجود دارد که تنها تفاوت بین هردو پرچمدار سال جاری هواوی، صفحه نمایش منحنی باشد که هنوز گزارشی برای تایید آن وجود ندارد.

نرم افزار

پرچمدارهای امسال هواوی با آخرین نسخه سیتسم عامل اندروید یعنی 7.0 نوقا عرضه می شوند، البته این شرکت می خواهد از رابط کاربری EMUI 5.0 در آن ها استفاده کند. این رابط کاربری برای اولین بار در گوشی هوشمند هواوی میت 9 دیده شد که بهبود بسیاری را نسبت به سال گذشته داشت.

هواوی پی 10

همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی های هوشمند هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس به دستیار شخصی صوتی مچهز شوند. کاربران می توانند با فرمان های مختلف صوتی گوشی هوشمند خود را کنترل کنند. این انتظار را نداریم که پرچمدارهای جدید هواوی دارای دستیار شخصی گوگل باشند، اما شاید از سیستم هوش مصنوعی آمازون در این دو دستگاه استفاده شود.

طراحی

گوشی های هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس دارای طراحی خاصی هستند، ترکیبی از فلز و شیشه طرحی رویایی را به واقعیت تبدیل کرده است. البته در گوشی هوشمند هواوی پی 8 هم زبان طراحی خاصی رعایت شده بود. تقریبا می توان گفت که هوای هرساله طراحی دستگاه های خود را تغییر میدهد؛ اما شاید امسال خبری از تغییر نباشد. به تازگی تصویری از پی 10 در Weibo فاش شده که تغییرات ظاهری چندانی را آن دیده نمی شود و شاید با همان شکل و ظاهر مدل قبلی نمایان شود.

هواوی پی 10

آنطور که پیدا است تصمیم گرفته شده که سنسور اثر انگشت در پرچمدار جدید هواوی از پشت به قسمت جلویی بیاید که دقیقا زیر صفحه نمایش است. تصویری دیگری هم از این دستگاه منتشر شده که داستانی متفاوت را بیان می کند. این تصویر هواوی پی 10 پلاس را به نمایش گذاشته است که صفحه نمایش منحنی، دکمه فیزی هوم در آن پیدا است. همچنین در قسمت پشتی سنسور اثر انگشت تعبیه شده است که شاید یکی دیگر از تفاوت های بین این دو پرچمدار باشد.

هواوی پی 10

علاوه بر این، انتظار می رود که پرچمدارهای جدید هواوی در رنگ های مختلف روانه بازار شوند، اگرچه هنوز حبرهایی در این باره منتشر نشده؛ اما شاید طیف وسیعی از انتخاب رنگ برای کاربران در زمان خرید وجود داشته باشد که از جمله آن ها م یتوان به سفید سرامیکی، خاکستری تیتانیومی و نقره ای اشاره کرد.

هواوی پی 10

قیمت

یکی از نفاوت قوت هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس قیمت آن ها بود، این دو در مقایسه با پرچمدارهای اندرویدی دیگر از دستگاه های مقرونه به صرفه به شما می آیند. انتظار می رود پی 10 و پی 10 پلاس با قیمت کمتری نسبت به پرچمدارهای دیگر مانند گلکسی اس 8 سامسونگ و ال جی جی 6 پا به بازار جهانی بگذارند. هنوز اخبار دقیقی برای قیمت این دو پرچمدار وجود ندارد، اما شایعات همچنان بردوام هستند.

به هر حال شرکت هواوی در تاریخ 26 فوریه برابر با 8 اسنفد ماه کنفرانس مطبوعاتی خود را برای معرفی پرچمدارهای جدید برگزار می کند. قرار است که به زودی پرده از تمامی واقعیت ها برداشته شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر