;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 در سایت GFXBench

بنچمارک سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 در سایت GFXBench دیده شد

همانطور که در جریان هستید کمپانی کره ای سامسونگ برای گوشی های خود همیشه یک نسخه بین المللی و یک نسخه آمریکایی را تولید می کند که نسخه آمریکایی همان گونه که از نامش پیداست در ایالات متحده عرضه می شود. به تازگی در سایت GFXBench دو عدد بنچمارک قرار گرفته است که بنچمارک دوم مربوط به نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 است. در ادامه ماجرا با تکرا همراه باشید تا کمی موضوع را موشکافانه تر بررسی کنیم.

بنچمارک نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017

در 13 بهمن ماه امسال یک گوشی با شماره مدل SM-J727A در  GFXBench قرار گرفت. این گوشی گلکسی جی 7 (2017) سامسونگ بوده است. گجت مذکور با توجه به مشخصاتش پیش بینی می شد در سطح بین المللی عرضه شود و همچنین یک نسخه دیگر آن با گواهینامه FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) در فروشگاه های ایالات متحده قرار گیرد. چون SM-J727A با پردازنده Exynos 7870 مشخص شده بود، احتمال می رفت که یک نسخه بین المللی از این گوشی باشد.

دیروز یک نسخه دیگر از این گوشی با شماره سریال SM-J727VL در سایت GFXBench قرار گرفت که با توجه به پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 425 SoC با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 308 احتمالا نسخه آمریکایی این دستگاه کره ای است. بقیه مشخصات نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 (2017) نیز دقیقا شبیه به گوشی با شماره سریال SM-J727A است.

به بیان دیگر این گوشی دارای دو گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. هر دو مدل یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی های باکیفیت و تماس ویدیویی در جلوی خود دارند.

نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 (2017)

با این تفاسیر تنها تفاوت در بنچمارک این دو نسخه، استفاده از پردازنده اگزینوس در نوع بین المللی و پردازنده اسنپدراگون در نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 مدل 2017 است. اگر کمی بخواهیم کنجکاوانه به نام مدل آمریکایی نگاه کنیم، ممکن است که دو حرف VL که در آخر آن قرار گرفته است مربوط به اپراتور Verizon باشد.

در چند ماه آینده احتمالا شاهد رونمایی از این نسخه خواهیم بود. نسخه آمریکایی سامسونگ گلکسی جی 7 (2017) نیز ظاهرا با نام گلکسی جی 7 اسکای پرو (Samsung Galaxy J7 Sky Pro) به بازار عرضه خواهد شد. شایعات دیگری که از گوشه و کنار به گوش می رسد، گویای آن است که این گوشی با اپراتور AT&T و U.S. Cellular در قفسه مارکت ها قرار خواهد گرفت.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر