;
coinex

بلک بری تیزر حضور در MWC 2017 را منتشر کرد؛ بلک بری Mercury در راه است

بلک بری Mercury

در طول چند ماه اخیر شایعات متعددی درباره برند بلک بری منتشر شده است که به دستگاه جدید اشاره می کند. البته این شرکت در ماه گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 تولید دستگاه های جدید را تایید کرده بود. دستگاه جدید بلک بری توسط TCL ساخته می شود که در اصل تولید کننده انحصاری با مارک BB است. امروز تصویری از تیزر این شرکت منتشر شد که حضور بلک بری Mercury را در نمایشگاه MWC 2017 تایید می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

Mercury قرار نیست که نام اصلی دستگاه جدید بلک بری باشد، بلک بری Mercury در اصل اسم رمز گوشی هوشمند جدید این شرکت بوده که قدرت آن توسط سیستم عامل اندروید تامین می شود. این تیزر تایید می کند که آخرین گوشی هوشمند تولید شده بلک بری در تاریخ 25 فوریه برابر با 7 اسفند ماه در رویداد کنگره جهانی موبایل 2017 رونمایی می شود.

متاسفانه شرکت بلک بری هنوز مشخصات گوشی هوشمند اندرویدی خود را تایید نکرده است، البته شایعات بسیاری درباره مشخصات این دستگاه منتشر شده که لیست بلند بالایی را تشکیل می دهند. باتوجه به این شایعات بلک بری جدید دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 625، رم 3 گیگابایتی و باتری 3400 میلی آمپری است. همچنین انتظار می رود که دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسل باشد و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل که هنوز جزئیاتی درباره آن ها وجود ندارد. انتظار می رود که صفحه کلید QWERTY بلک بری به یک سنسور اثر انگشت مجهز شده باشد که امنیت دستگاه را به شیوه خاصی تامین می کند.

تاکنون خبرهای رسمی درباره قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است و البته مشخصات اعلام شده از سوی بلک بری تایید نشده است. قرار است که در تاریخ 25 فوریه برابر با 7 اسفند ماه پرده از تمام واقعیت ها برداشته شود و گوشی هوشمند جدید بلک برای به صورت رسمی معرفی شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر