;
coinex

چه ارتباطی بین گلکسی نوت 8 سامسونگ و دریاچه بایکال وجود دارد؟!

چه ارتباطی بین گلکسی نوت 8 سامسونگ و دریاچه بایکال وجود دارد؟!
بایکال نام یک دریاچه باستانی و بزرگ واقع در منطقه کوهستانی سیبری در روسیه است. این دریاچه عمیق ترین دریاچه جهان است؛ اما این موضوع چه ارتباطی به گلکسی نوت 8 سامسونگ دارد؟ در واقع بایکال اسم رمزی است که برای پروژه ساخت گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در نظر گرفته شده است.

بعد از اتفاقات ناگوار و انفجارهایی که گریبان فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ را گرفت، برخی بر این باور بودند که شاید غول تکنولوژی کره دیگر فبلت جدیدی از سری گلکسی نوت را معرفی نکند؛ اما گویا سامسونگ قصد دارد تا به این سری از محصولات خود جان دوباره ای بخشد و آب رفته را با فبلت جدید دیگری از این سری، به جوی بازگرداند.

اما چرا بایکال؟ این موضوع می تواند کمی احمقانه به نظر برسد. شاید نتوان هیچ ارتباطی بین نام یک دریاچه و یک گوشی هوشمند پیدا کرد؛ اما معمولا شرکت ها برای آنکه بتوانند چیزهایی را مخفی نگه داشته و کار خود را بدون هیاهو ادامه دهند، پروژه های خود را با اسم رمزهای مختلفی، معرفی می کنند. بدین ترتیب ممکن است که هیچ ارتباطی بین این دو موضوع نبوده و بایکال تنها یک اسم رمز نامربوط باشد!

اما این موضوع می تواند از جنبه دیگری نیز مورد توجه قرار گیرد. شاید ارتباطی وجود داشته و انتخاب این اسم، نشان می دهد که سامسونگ در حال کار بر روی محصول بزرگی است. گفته می شود که سامسونگ گلکسی نوت 8 می تواند با یک نمایشگر بزرگ و رزولوشنی عظیم همراه شود.

در حال حاضر شایعات مختلفی پیرامون این دستگاه در گردش است. یکی از این شایعات به این نکته اشاره دارد که احتمالا نمایشگر گلکسی نوت 8 یک صفحه نمایش 4K خواهد بود و در این صورت شاید نام عمیق ترین دریاچه جهان برای این پروژه، دیگر چندان هم نامربوط به نظر نرسد. شما غیر از این فکر می کنید؟!

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر