;
coinex

دستیار هوشمند بیکسبی بر پایه S Voice طراحی خواهد شد

دستیار هوشمند بیکسبی

گزارش های اخیر نشان می دهد که گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 با دستیار هوشمند جدید تحت عنوان بیکسپی عرضه می شود. باتوجه به شایعات منتشر شده شرکت سامسونگ در آزمایشگاه Viv که در اصل یک شرکت هوش مصنوعی است و سازنده دستیار هوش مصنوعی سیری هم هستند، دستیار هوشمند بیکسپی را طراحی خواهد کرد. حال باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده قرار است که دستیار هوشمند بیکسپی بر پایه S Voice طراحی شود و از فرمان های صوتی موجود در آن پشتیبانی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گروه Viv خلاقیت زیادی را در زمینه ساخت یک هوش مصنوعی به عنوان دستیار هوشمند نداشتند؛ اما عملکرد سیری فوق العاده بود که شرکت اپل هم با آن موفقیت بسیاری را به دست آورد. به تازگی گزارش شده که دستیار هوشمند بیکسبی بر پایه S Voice سامسونگ طراجی می شود که سامسونگ برای اولین بار چند سال پیش آن را در گوشی های هوشمند خود استفاده کرد. آنطور که پیدا است به نظر می رسد که شرکت سامسونگ پشت سر گذاشتن رقیب هایی مانند دستیار شخصی گوگل و دستیار سیری اپل را فراموش کرده است.

در حال حاضر گزارش های رسمی درباره عملکرد دستیار شخصی سامسونگ وجود ندارد، اما انتظار می رود که در پرچمدار جدید وجود داشته باشد. شاید وجود یک سیستم هوش مصنوعی، البته از نوع تمام عیار بتواند ضعف سال گذشته سامسونگ را برای گلکسی نوت 7 جبران کند. به هر حال سامسونگ هم اکنون در حال تلاش است که گوشی هوشمند تمام عیاری را با دستیار هوشمند بیکسبی روانه بازار کند.

متاسفانه هنوز جزئیات بیشتری درباره دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ منتشر نشده است و هنوز باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم. انتظار می رود که سامسونگ به زودی جزئیات بیشتر را از سیستم هوش مصنوعی خود به اشتراک بگذارد. نظر شما درباره این خبر جیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر