;
coinex

با گیتار هوشمند شیائومی تنها در 10 دقیقه، نوازندگی گیتار بیاموزید!

با گیتار هوشمند شیائومی تنها در 10 دقیقه، نوازندگی گیتار بیاموزید!
شیائومی از طریق صفحه Mi Home خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که دو محصول جدید از دستگاه های خانه هوشمند خود را در 14 فوریه (26 بهمن) معرفی خواهد کرد. این دو محصول جدید، 60 و 61 امین محصول از محصولات خانه هوشمند شیائومی است.

در حالی که 60 اُمین محصول این کمپانی نوظهور چینی یک گیتار هوشمند است، محصول بعدی آن به نظر می رسد که یک ساعت مچی کودکانه با قابلیت جی پی اس است، احتمالا از این دستگاه برای ردیابی و موقعیت یابی کودکان استفاده خواهد شد.

گیتار هوشمند شیائومی

تیزری که از گیتار هوشمند شیائومی منتشر شده، گویا این واقعیت را نشان می دهد که هنرجویان می توانند تنها در مدت 10 دقیقه، بیاموزند که چگونه گیتار بنوازند! اگر چه این موضوع کمی دور از ذهن است؛ اما این چیزی است که از تیزر تبلیغاتی شیائومی برداشت می شود.

محصولات فعلی و گیتارهای هوشمندی که در حال حاضر در بازار موجود است قیمتی در حدود 1000 تا 2000 یوان (حدود 145 تا 290 دلار) دارند و با اپلیکیشنی همراه شده اند که می تواند به مانند یک مترونوم به کمک نوازنده بیایند.

گیتار هوشمند شیائومی همچنین می تواند در هنگامی که یک ویدیوی آموزشی در حال پخش است، به مانند یک استاد گیتار، چراغ هایی را به طور همزمان بر روی آن روشن کرده و محل قرار گیری انگشتان را به نوازنده نشان دهد.

گیتار هوشمند شیائومی

قیمت گیتار هوشمند شیائومی هنوز به طور دقیق مشخص نشده است؛ اما تا 14 فوریه زمانی باقی نمانده است. رویداد معرفی این دو محصول فردا راس ساعت 10 صبح به وقت محلی انجام شده و در آن هنگام همه چیز رخ نشان خواهد داد.

گیتار هوشمند شیائومی

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر