;
coinex

اپل 160 میلیون صفحه نمایش OLED را از سامسونگ سفارش داده است

صفحه نمایش OLED

در طی این مدت شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند آیفون 8 که پرچمدار سال جاری میلادی اپل است منتشر شده که هر یک نحوی این دستگاه را توصیف کرده اند. آنطور که پیدا است یکی از ویژگی های آیفون امسال وجود صفحه نمایش OLED است، ظاهرا اپل تصمیم به تغییر تکنولوژی صفحه نمایش را گرفته است. اپل در سال جاری میلادی یک مدل خاص از آیفون 8 پلاس را با این نوع صفحه نمایش به بازار عرضه می کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به تازگی گزارش جدیدی از رسانه های کره ای منتشر شده که خبر از سفارش 60 میلیون صفحه نمایش OLED اپل را از سامسونگ می دهد. اگر این گزارش ها درست باشد شرکت اپل تعدا سفارش صفحه نمایش های خود را افزایش داده است، همچنین باتوجه به شایعات قبلی 100 میلیون واحد از این صفحه نمایش در لیست سفارشات اپل ثبت شده بود.

اکنون قرار است که شرکت سامسونگ 160 میلیون صفحه نمایش OLED را برای شرکت اپل تولید کند و اپل قرار است که از این صفحه نمایش در مدل منحصر به فرد آیفون 8 پلاس از این صفحه نمایش ها استفاده کند. باتوجه به اینکه فروش شرکت اپل از گوشی های هوشمند تقریبا 200 میلیون واحد است، مقدار 160 میلیون واحدی برابر با 80 درصد گوشی های آیفون خواهد بود.

در هر صورت تایید شده که امسال مدل خاصی از آیفون جدید با پانل OLED از راه می رسد. اگرچه هنوز خبرهای چندانی در این باره منتشر نشده؛ اما حضور انتظار می رود که اپل پرچمدار بی عیب و نقصی را روانه بازار کند. به هر حال اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره آیفون جدید و نسخه منحصر به فرد این دستگاه باشیم. ظاهرا نسخه جدید آیفون به مناسبت دهمین سالگرد حضور آیفون در بازار جهانی موبایل است. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا آیفون جدید اپل با صفحه نمایش OLED می تواند فروش خوبی داشته باشد یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر