;
coinex

8 گیگابایت رم برای گوشی هواوی پی 10 پلاس

8 گیگابایت رم برای گوشی هواوی پی 10 پلاس
امسال هواوی با پرچمدار هواوی پی 10 خود وارد بازار گوشی های هوشمند خواهد شد. این دستگاه دارای یک مدل بزرگتر به نام هواوی پی 10 پلاس که در دو نسخه از جهت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. یک نسخه 4 گیگابایتی و یک نسخه 6 گیگابایت. با این حال یک خرده فروش آنلاین اسپانیایی بر این باور است که هواوی پی 10 پلاس دارای یک نسخه پریمیوم با 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود!

این خرده فروش مشخصات دیگری از هواوی پی 10 پلاس را نیز منتشر کرده است. تراشه قدرتمند کرین 960 هواوی و صفحه نمایش 5.5 اینچی از آن جمله اند. مقدار رزولوشنی که برای نمایشگر این اسمارت فون ذکر شده، متفاوت است. در برخی شایعات به کیفیت فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) اشاره شده و در برخی منابع رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت کواد اچ دی) برای آن لیست شده است.

هواوی پی 10 پلاس

در لیست منتشر شده در این وب سایت خرده فروشی آنلاین، قیمت هواوی پی 10 پلاس با برچسب 799 یورویی دیده می شود. در حال حاضر هیچ دلیلی برای رد و یا تایید این جزئیات (بخصوص برای مقدار حافظه رم آن) وجود ندارد؛ بنابراین با اندکی چاشنی نمک این خبر را برای خود جذابتر کنید و منتظر خبرهای آتی باشید.

این کمپانی گوشی ساز چینی صبح امروز با انتشار یک ویدیوی 20 ثانیه ای، تاریخ معرفی هواوی پی 10 را 26 فوریه (8 اسفند) در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرد. البته در این تیزر به وجود دوربین دوگانه نیز اشاره ای شد. خبر مربوط به این موضوع، صبح امروز در تکرا منتشر شد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر