;
coinex

گوشی هوشمند Vernee Apollo 2 با پردازنده ده هسته ای و رم 8 گیگابایتی در MWC 2017 معرفی می شود

 گوشی هوشمند Vernee Apollo 2

تاکنون شرکت های بزرگ بسیاری حضور خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 اعلام کرده اند و در طول این مدت گزارش های مختلفی درباره محصولات جدید این نمایشگاه منتشر شده است. آنطور که پیدا است نمایشگاه امسال با حضور غول های تکنولوژی گرم می شود. امروز گزارش هایی درباره شرکت Vernee Global منتشر شد، این شرکت قصد دارد که گوشی هوشمند Vernee Apollo 2 را در طی MWC 2017 رونمایی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تولید کننده چینی Vernee قصد دارد که در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی هوشمند Vernee Apollo 2 رونمایی کند. باتوجه به آخرین گزارش های موجود، دستگاه نام برده با پردازنده ده هسته ای و رم 8 گیگابایتی از راه می رسد. این دستگاه جانشین Apollo سال گذشته است. گوشی هوشمند Apollo 2 دارای پردازنده Helio X30  مدیاتک بوده که شامل چهار هسته Cortex-A73 با سنجش 2.8 گیگاهرتزی، چهار هسته Cortex-A53 با سنجش 2.2 گیگاهرتزی و دو هسته Cortex-A35 با سنجش 2.0 گیگاهرتزی است.

پردازنده X30 با معماری TSMC 10nm ساخته شده که همراه با پردازشگر گرافیکی چهار هسته ای از راه می رسد. اگرچه هنوز گزارشات دقیقی درباره مشخصات گوشی هوشمند Vernee Apollo 2 وجود ندارد؛ اما به احتمال این دستگاه دارای دوربین 24 مگاپیکسلی دوگانه از پشت خواهد بود.

متن پست توییت شده درباره معرفی این دستگاه :

You may be interested in our release plan of this year. #VerneeMWC2017https://t.co/RdYLHURkPDpic.twitter.com/fxbFqXIMkQ

— vernee global (@verneeglobal) February 13, 2017

آخرین گزارشات منتشر شده اعلام می کند که گوشی Apollo 2 دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی است که به احتمال بسیار زیاد نسخه 128 گیگابایتی آن هم وجود خواهد داشت. متاسفانه هنوز جزئیات بسیاری درباره این دستگاه وجود ندارد و خوشبختانه مدت زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه MWC 2017 نمانده و به زودی پرده از تمام واقعیت ها برداشته خواهد شد. گوشی هوشمند فوق شاید به یکی از برترین دستگاه های این رویداد سالانه تبدیل شود. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر