;
coinex

اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2017 را تایید کرد

کنفرانس WWDC 2017

شرکت اپل هرساله کنفرانس WWDC را به مدت چند روز در کالیفرنیا برگزار می کند. WWDC در اصل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل بوده که نام آن مخفف شده Apple Worldwide Developers Conference است. شرکت اپل امروز تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2017 را تایید کرد. باتوجه به خبرهایی که از سوی اپل منتشر شده کنفرانس سال جاری میلادی در تاریخ 5 ژوئن برابر با 15 خرداد ماه آغاز می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت اپل معمولا کنفرانس حهانی توسعه دهندگان را در مرکز Moscone در سان فرانسیسکو برگزار می کند. آنطور که پیدا است کنفرانس WWDC 2017 در مرکز کنوانسیون McEnery سان خوزه میزبانی می شود. این مکان در اصل خانه اصلی رویداد نام برده شده به شمار می آید که تا سال 2002 برگزار می شد، به همین دلیل غول تکنولوژی WWDC 2017 را در مرکز Moscone برگزار نمی کند، زیرا محل نام برده شده برای برگزاری این رویداد گسترش یافته و به نحوی بازسازی شده است. انتظار می رود که کمپانی اپل به روز رسانی بعدی سیستم عامل مک و iOS را انجام دهد و همچنین شاید خبرهایی هم از tvOS و watchOS باشد.

از آنجا که این رویداد برای توسعه دهندگان است، بلیط حضور در آن حتی با پرداخت 1599 دلار به سختی تهیه می شود. این بلیط از طریق قرعه کشی بین شرکت کنندگان پخش خواهد شد و علاقه مندان می توانند در تاریخ 27 مارس برابر با 7 فرودین ماه ثبت نام کنند. اگر به یاد داشته باشید تمام بلیط های سال گذشته در عرض دو دقیقه به صورت کامل فروش رفت، این احتمال وجود دارد که سال جاری هم داستان رویداد قبلی را به دنبال داشته باشد.

ممکن است که شما هم از علاقه مندان به کنفرانس WWDC اپل باشید و امکان حضور در این مراسم برای شما وجود نداشته باشد؛ اما دنبال کردن خبرهای مربوط به آن هم جذابیت خاص خود را دارد. تیم تکرا مانند همیشه خبرهای این مراسم را پوشش می دهد.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر