;
coinex

آیا سوپرسل بازی جدیدی را در سال جاری میلادی منتشر می کند؟

سوپرسل

این روزها بازی های موبایل بسیار مورد توجه قرار گرفته که هر لحظه در حال پیشرفت و توسعه است. شرکت سوپرسل یکی از توسعه دهندگان بزرگ بازی های موبایل است که تاکنون عناوین بزرگ بسیاری را منتشر کرده است. این شرکت در سال 2016 میلادی به طور کامل مشغول به کار بود و در ماه مارس گذشته بازی کلش رویال را منتشر کرد. اکنون خبرهای تازه ای این تیم توسعه منتشر شده که مربوط به برنامه سال جاری سوپرسل برای انتشار بازی های جدید است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بازی کلش رویال از نوع استراتژی بوده که بسیار به کلش آف کلنز نزدیک است، این بازی چهارمین بازی سوپرسل بود که از سال 2010 منتشر شده اند. اگر به یاد داشته باشید Tencent سهمی برابر با 84 درصد از شرکت سوپر سل را در ماه ژوئن 2016 با قیمت 8.6 میلیارد دلار خریداری کرد، این بدان معنی است که شرکت سوپرسل به صورت کلی دارای سهم 10 میلیارد دلاری است و 200 کارمند ارزش کلی آن را حفظ می کنند.

اکنون سوال اینجاست که آیا سوپرسل بازی جدیدی را در سال جاری میلادی منتشر می کند یا خیر؟ رویترز به تازگی گزارش مالی سالانه سوپر سل را منتشر کرده، به نظر می رسد که تیم توسعه این شرکت در حال تست یک بازی جدید هستند که قرار است بعد از سال جاری منتشر شود. به عبارت دیگری انتظار یک بازی کامل را از این شرکت تا سال 2018 ندارم.

این شرکت فنلاندی 2.1 میلیارد دلار در سال جاری میلادی درآمد داشته است که در مقایسه با سال 2015 میلادی رقم بالایی است. بازی کلش رویال به پنجمین بازی پردرآمد سال 2016 میلادی تبدیل شد، البته دو بازی دیگر این شرکت Boom Beach و Hay Day هم درآمد خاصی را دارند.

حقیقت این است که بازی های سوپرسل، به ویژه کلش آف کلنز همچنان در سراسر جهان محبوب هستند و هنوز هم قادر به کسب درآمد فوق العاده برای این شرکت هستند. باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده در سال 2016 نزدیک به 100 میلیون نفر هر روز مشغول به بازی کلش آف کلنز بودند. انتظار می رود که عنوان های بعدی این شرکت سروصدای بیشتری را نسبت به دیگر عناوین برپا کند، به هر حال سوپرسل قصد دارد مدتی وقفه در انتشار بازی ای خود داشته باشد و در سال 2017 میلادی خبری از بازی جدید نیست. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر از سوی کمپانی توسعه فنلاندی باشیم.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر