coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصویر هواوی پی 10 در تاییدیه FCC فاش شد

تصویر هواوی پی 10

همانطور که می دانید گوشی هوشمند هواوی پی 10 در طی چند هفته اخیر سر و صدای زیادی در دنیای آنلاین ایجاد کرده است. آنطور که پیدا است قرار است که این گوشی هوشمند در طی برگزاری نمایشگاه سالانه MWC 2017 به صورت رسمی در کنار نسخه پلاس معرفی شود. در حال حاضر شایعات بسیاری پیرامون این دستگاه وجود دارد، به تازگی تصویری واقعی از گوشی هوشمند هواوی پی 10 در تاییدیه کمسیون ارتباطات فدرال (FCC) فاش شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تصویر هواوی پی 10 جزئیات زیادی از این پرچمدار را نشان نداده است و در طول این مدت خبرهای مختلفی درباره آن منتشر شده است. آنطور که از تصویر پیدا است گوشی هوشمند هواوی پی 10 ظاهری شبیه به پرچمدار قبلی یعنی هواوی پی 9 را دارد.

تصویر هواوی پی 10

در تصویر هواوی پی 10 بخش جلویی و بخش پشتی دستگاه پیدا است، سنسور اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه دیده می شود که در جای مناسبی تعبیه شده است. علاوه بر این درتصاویر فاش شده دوربین دوگانه اصلی دیده می شود که در قسمت بالایی به صورت افقی قرار گرفته است.

شرکت هواوی اخیرا رنگ های موجود این پرچمدار را از طریق انتشار یک تیزر تایید کرد که شامل رنگ های آبی، طلایی و سبز می شود، البته بدون شک رنگ های دیگری هم مانند مشکی و سفید از این دستگاه وجود خواهد داشت. متاسفانه هنوز تصویر نسخه دوم دستگاه یعنی هواوی پی 10 پلاس در دنیای مجازی منتشر نشده و به احتمال زیاد، دستگاه فوق تا زمان معرفی رسمی رخ نشان نخواهد داد.

انتظار می رود که شرکت هواوی در تاریخ 27 فوریه برابر با 9 اسفند ماه در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند و پرده را از تمام واقعیت های موجود بردارد. خوشبختانه مدت زیادی تا برگزاری نمایشگاه MWC 2017 شهر بارسلونا نمانده است. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره دستگاه های حاضر در این رویداد باشیم.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر