;
coinex

قیمت آیفون 8 اپل از 1000 دلار آغاز خواهد شد!

قیمت آیفون 8 اپل از 1000 دلار آغاز خواهد شد!

قیمت آیفون 8 اپل از 1000 دلار آغاز می‌شود. مینگ چی کو ادعا می کند که آیفون 8 اپل با صفحه نمایش خمیده، قیمت بالایی خواهد داشت. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

مینگ چی کو اولین تحلیلگری نیست که می گوید آیفون 8 صفحه نمایش 5.8 اینچی خمیده خواهد داشت؛ اما او کسی است که بیشتر اوقات کارهای اپل را دقیق پیش بینی کرده و حدس‌های درستی زده است.

آخرین نکته ای که او به مشتریان خود گفت، بسیار جزئی بود. او به مشتریانش گفت که صفحه نمایش آیفون 8 در ابعاد 5.8 و از نوع اولد (OLED) خمیده خواهد بود. همچنین رزولوشن این صفحه نمایش را هم در تحلیل های خود بیان کرده است. صفحه نمایش 5.15 اینچی آیفون 8 ظاهرا با رزولوشن 2437×1125 پیکسلی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. این در حالی است که کل این صفحه 2800×1242 خواهد بود که یعنی فضای کافی برای قرار دادن کلید های خلاقانه ای که شرکت اپل به جای کلید های معمولی استفاده می کند، موجود است.

در واقع، مینگ چی کو اذعان داشته است که قسمت پایینی صفحه نمایش به عنوان “قسمت مخصوص دکمه های لمسی” کنار گذاشته خواهد شد. احتمالا نوعی از کلید های مجازی یا حسگر اثر انگشت در این ناحیه قرار می گیرد.

این تحلیلگر در باب این که این کلیدها دقیقا چگونه و با چه نظمی در پایین گوشی قرار می گیرند یا این که آیا پایین این صفحه می تواند هنگام تماشای فیلم یا بازی کردن به صفحه نمایش اصلی گوشی تبدیل شود یا نه، هیچ حرفی نزده است.

قیمت آیفون 8 از 1000 دلار، آغاز خواهد شد!

نمونه هایی که او بر اساس آنالیزهایش طراحی کرده است، تقریبا مطابق گزارش های متعددی است که در مورد آیفون 8 می شنویم. البته احتمال این نیز وجود دارد که اپل تکنولوژی هایی مانند تشخیص چهره را به سری جدید آیفون هایش بیفزاید. به طور کل، مهم ترین دلیل استفاده اپل از صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر و خمیده، این است که بدین شکل اپل می تواند بالاخره صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن بالا در کنار قابی در ابعاد قاب آیفون 7 تولید کند. ما بی صبرانه منتظر دیدن نتیجه تلاش های این کمپانی هستیم.

آخرین یادداشت های مینگ چی کو مشخص می کند که چرا نظرات کارشناسان در مورد ابعاد صفحه نمایش آیفون 8 آنقدر متفاوت است. برخی می گویند 5 اینچ، برخی دیگر می گویند 5.2 اینچ و این عدد تا 5.8 اینچ بالا می رود. صفحه نمایش های انعطاف پذیر همیشه مردم را فریب می دهند. آخرین نکته حائز اهمیت نیز این است که طبق پیش بینی های مینگ چی کو، قیمت آیفون 8 اپل از 1000 دلار آغاز خواهد شد که این چیز عجیبی نیست!

هزینه طراحی و تولید این مدل تقریبا 50 تا 60 درصد از دیگر مدل های آیفون بالاتر است. روی هم رفته، طبق محاسبات ما تنها همان پنل OLED که اپل از سامسونگ خریداری کرده است نزدیک به 70 دلار می ارزد؛ این در حالی است که صفحه نمایش آیفون 7 کمتر از 40 دلار قیمت دارد. گفته می شود که گوشی های سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 نیز با قیمت هایی بالاتر از قیمت گوشی های پیش از خود روانه بازار خواهند شد که ظاهرا به این دلیل است که هزینه صفحه نمایش های “تمام صفحه” و “بدون حاشیه” که در سال 2017 تولید می شوند، همین قدر بالاست.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر