;
coinex

شایعه: ال جی وی 30 دارای پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی است

ال جی وی 30

شرکت ال جی مسیر سخت و دشواری را در سال 2016 میلادی پشت سر گذاشت. این شرکت طراحی بسیار زیبایی را در دستگاه های ال جی وی 20 و ال جی جی 5 به ارمغان آورد؛ اما هردو مدل نام برده شده چندان مورد توجه کاربران قرار نگرفتند و همچنین موجب شکست در بازار جهانی شدند. به عنوان یک نتیجه شرکت ال جی تصمیم گرفت که روش قدیمی را کنار بزارد و با روش جدیدی به بازار جهانی موبایل بازگردد. در اوایل امروز خبرهایی درباره مشخصات گوشی هوشمند ال جی وی 30 منتشر شده که برخی از اجزای سخت افزاری آن را نشان داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 قرار است که به عنوان یک پرچمدار در نمایشگاه MWC 2017 به طور خاصی بدرخشد، در حال حاضر اطلاعات بسیاری از این دستگاه در رسانه های آنلاین منتشر شده است. این پرچمدار قرار است که به پردازنده اسنپدراگون مجهز باشد؛ اما ظاهرا ال جی مانند سامسونگ از اسنپدراگون 835 در پرچمدار خود استفاده نمی کند. ال جی جی 6 قرار است که به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز باشد.

این شرکت قرار است که در سال جاری میلادی علاوه بر پرچمدار جدید خود، گوشی هوشمند ال جی وی 30 را هم روانه بازار جهانی کند. هم اکنون گمانه زنی ها درباره ال جی وی 30 در Weibo آغاز شده است. باتوجه به گزارشات منتشر شده، نسل جدید سری وی دارای پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی است، همچنین در قسمت پشتی آن یک دوربین اصلی با عملکرد فوق العاده وجود خواهد داشت.

البته این خبر هنوز تایید نشده و شرکت ال جی هنوز خبرهای رسمی را درباره مشخصات ال جی وی 30 منتشر نکرده است. انتظار می رود که در طول ماه آینده جزئیات بیشتری درباره این دستگاه منتشر شود. سری دستگاه های وی طرفداران خاص خود را داشته و به احتمال بسیار زیاد، این دستگاه قادر به جبران ضعف سال گذشته شرکت ال جی باشد.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر