;
coinex

جزئیات جدیدی از گوشی شیائومی می 6 فاش شد

شرکت شیائومی یکی از تولید کنندگان برتر چینی است که در طول چند سال اخیر به طور گسترده ای پیشرفت داشته، شیائومی در طول این مدت محصولات باکیفیتی را در بازار جهانی ارائه داده است. مدتی است که شایعاتی پیرامون گوشی شیائومی می 6 منتشر می شود، البته خبری از عرضه زود هنگام این دستگاه نیست، آنطور که پیدا است این شرکت در نمایشکاه سالانه MWC 2017 هم حضور ندارد. شیائومی تمام تمرکز خود را بر روی ساخت می 6 گذاشته و به نظر می رسد قصد دارد که دستگاه فوق را با ظاهری نو عرضه کند. به تازگی جزئیات تازه ای از گوشی شیائومی می 6 فاش شده است، در ادامه با تکرا همراه باشید.

به تازگی جزئیات سخت افزاری و کلی شیائومی می 6 در Weibo با نام کاربری @Reviewer_Well فاش شده است. باتوجه به شواهد موجود پرچمدار شیائومی در دو نسخه عرضه خواهد شد، یکی از این نسخه ها با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، صفحه نمایش 1080p و دیگری با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و صفحه نمایش WQHD روانه بازار می شوند.

Xiaomi-Mi-6-Specs

در ادامه به جزئیات دوربین این دستگاه اشاره شده است، دستگاه فوق در قسمت جلویی به سنسور IMX268 سونی با کیفیت 8 مگاپیکسل مجهز شده و در قسمت پشتی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX386 سونی است. آنطور که پیدا است فروش گوشی هوشمند شیائومی می 6 در ماه آوریل آغاز خواهد شد که متاسفانه به تاریخ دقیق آن هیچ اشاره ای نشده است. به نظر می رسد که دستگاه فوق بین ماه های فروردین و اردیبهشت سال جاری روانه بازار خواهند شد.

لازم به ذکر است که مشخصات فوق توسط شیائومی تایید نشده است و هنوز خبرهای رسمی درباره این دستگاه وجود ندارد. به صورت کلی شیائومی برنامه های خاصی را برای حضور در بازار موبایل 2017 دارد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر