;
coinex

پروژکتور هوشمندی که به کودکان یاد می‌دهد، چطور بهتر نقاشی کنند

پروژکتور هوشمندی که به کودکان یاد می‌دهد، چطور بهتر نقاشی کنند

همه افراد بخصوص بچه‌ها به نقاشی کشیدن علاقه دارند اما کسب مهارت‌های لازم نقاشی برای کودکان، زمان زیادی می‌برد. ردیابی و نقاشی کشیدن از رو، کاری خوب برای کپی برداری از تصویر و یادگیری است اما این کار خیلی امروزی نیست. FollowGrams، یک پروژکتور است که بر روی نقاشی کودکان تمرکز دارد و به آنها قدم به قدم، نقاشی کشیدن و انتقال نقاشی دیگر بر روی کاغذ را یاد می‌دهد.

4 تصویر از FollowGrams

این پروژکتور یک دستگاه رومیزی است و برای کودکان بالای 5 سال کاربرد دارد. اندازه آن هم 27x19x33 سانتی متر است.

بازتاب تصویر در پروژکتور هوشمند نقاشی

دو راه برای استفاده از FollowGrams وجود دارد. اولی استفاده از اپلیکیشن اندرویدی یا iOS است که با کمک آن می‎توان از طریق بلوتوث تصویر را روی پروژکتور ارسال کرد. زمانی که تصویر مورد نظر در دستگاه انتخاب شد، فیلتری روی آن اعمال می شود تا آن را شبیه یک نقاشی خطی کند و برای نقاشی از روی آن آماده شود. پس از آن با نور روی کاغذ می‌افتد و شخص می‌تواند از روی آن نقاشی کند.

FollowGrams در موبایل

حالت دوم که جالب‌تر هم هست، یادگیری نقاشی از تصاویر مختلف است. برای اینکار، باید خطوطی که روی کاغذ می‌افتد را دنبال کرد تا یک تصویر ساخته شود. این روش مهارت‌های افراد را افزایش می‌دهد.

دکمه های FollowGrams

این تصاویر از طریق کارت حافظه وارد دستگاه می‌شوند. این دستگاه اعداد و حروف را هم به کودکان یاد می‌دهد. دکمه‌های بزرگ روی این دستگاه هم استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند. اما سایه‌هایی که روی کاغذ می‌افتد یک مشکل بزرگ در استفاده از پروژکتور FollowGrams به شمار می آید. برق این پروژکتور از یک آداپتور برق AC یا باتری دی (D) تامین می‌شود که با باتری تا هشت ساعت کار می‌کند.

با اینکه FollowGrams باعث افزایش مهارت در نقاشی می‌شود، از طرفی باعث کاهش خلاقیت هم می‌شود. از این رو باید از آن در جهت کاری که برایش ساخته شده یعنی تنها یادگیری شیوه‌ و تکنیک‌های نقاشی استفاده کرد.

این پروژه هم اکنون در وبسایت Kickstarter در حال تامین بودجه است. بودجه مورد نیاز آن هم 20,000 دلار است که بیشتر آن تامین شده است.

 

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر