;
coinex

سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2017 در تثبیت سازی ویدیویی شکست خورد!

سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2017 در تثبیت سازی ویدیویی شکست خورد!

گوشی سامسونگ گلکسی ای 5 در قابلیت تثبیت سازی ویدیو خود دچار ضعف است. سری جدید گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی ای – که از گوشی های متوسط خانواده سامسونگ به شمار می روند و دقیقا در بین گوشی های بسیار گران قیمتی چون گلکسی اس‌ها یا گلکسی نوت‌ها و گوشی های بسیار ارزان قیمت سامسونگ مانند گلکسی جی قرار می گیرند – گوشی هایی را به شما معرفی می کند که سبک خاص خود را دارند و می توانند از پرچمداران این کمپانی باشند؛ اما این سری گوشی‌ها که سامسونگ گلکسی ای 5 نام داشته، اشکالاتی هم دارند.

ما گوشی های جدید ای 5 مدل 2017 را بررسی کردیم، این تلفن همراه هوشمند، 5.2 اینچ است و از صفحه نمایش خمیده، قاب فلزی و حتی قابلیت ضد آب بودن برخوردار است؛ اما این گوشی فوق العاده، یک اشکال بزرگ دارد. فیلم هایی که با این گوشی گرفته می شوند، افتضاح خواهند بود!!

نداشتن قابلیت تثبیت سازی ویدیویی می تواند بسیار مشکل سازتر از آن چه که شما فکرش را می کنید، باشد.

این گوشی نه تنها فاقد قابلیت ضبط ویدیو 4k است (قابلیتی که تقریبا همه گوشی ها، حتی ارزان ترین‌ها هم دارند!) بلکه یک مشکل بزرگ آزار دهنده دیگر هم دارد، این تلفن همراه هوشمند، کاملا فاقد هرگونه تثبیت سازی ویدیو است!

این فقدان ممکن است به نظر چیز مهمی نباشد؛ اما به محض این که به ویدیوی ضبط شده خود نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که ما از چه چیزی سخن می‌گوییم. ویدیوی حاصله را با نوسان های بسیار شدید تماشا خواهید کرد و قطعا از تماشای آن سر درد خواهید شد!

این مسئله و برخی اشکالات کوچک دیگر چیزهایی است که باعث می شود سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2017 در رده گوشی های متوسط باقی بماند. این گوشی خوب به نظر می رسد و ظاهر زیبایی دارد؛ اما فاقد برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مهم است و به همین دلیل، با وجود اینکه گلکسی ای 5 (2017) از ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فردی برخوردار است؛ اما باز هم به دلیل برخی اشکالات کوچک و بزرگی که دارد نمی تواند پرچمدار کمپانی سامسونگ باشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر