;
coinex

گوشی ایسوس زنفون 3 گو در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می شود

ایسوس زنفون 3 گو
ایسوس زنفون 3 گو در نمایشگاه MWC امسال به روی صحنه خواهد رفت. طبق گزارشی که از یکی از خبرگزاری های ایتالیایی به دست ما رسیده، گفته می شود که ایسوس قرار است از گوشی هوشمند جدید ارزان قیمت خود در نمایشگاه MWC 2017 که در همین ماه برگزار می شود، رونمایی کند. همچنین گفته می شود که این گوشی جدید، ایسوس زنفون 3 گو است. یک محصول بسیار موفق که پس از زنفون 2 در میان مردم بسیار مشهور شد.

این منبع اطلاعاتی ادعا می کند که این گوشی از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p برخوردار است و از پردازنده اسنپدراگون 410 کوالکوم استفاده می کند. گفته می شود که رم این گوشی نیز 2 گیگابایت است. همچنین در این گزارش جزئیاتی از دوربین نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال می‌دانیم که دوربین پشت این گوشی یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی با ارائه دوربین های باکیفیت خواهد توانست که از رقبای خود در این زمینه پیشی بگیرد.

بر اساس عکس هایی که از ایسوس زنفون 3 گو لو رفته، می توان فهمید بدنه این گوشی تماما فلزی است. این گونه طراحی با وجود آنکه طرح معمول اکثر گوشی های هوشمند است؛ اما با قیمتی که ایسوس آن را ارائه می دهد ویژگی منحصر به فردی به شمار می آید.

کمپانی ایسوس گوشی های هوشمند ایسوس زنفون 3 گو خود را تنها با قیمت 160 دلار به بازار عرضه می‌کند. خوشبختانه این مبلغ، قیمت جهانی این گوشی است و نه تنها قیمت فروش آن در آسیا.

با وجود ایسوس زنفون 3 گو، جهانیان می توانند یک گوشی قابل قبول و یا حتی خوب هوشمند را با قیمت کمتر از 200 دلار در دست داشته باشند. عرضه گوشی های مقرون به صرفه در بازار، طرفداران مخصوص به خود را دارد و با این تفاسیر، این محصول جدید نیز می‌تواند مورد اقبال عمومی قرار گیرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر