;
coinex

آپدیت هیدروژن او اس 3.0 هم اکنون برای گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی

آپدیت هیدروژن او اس 3.0

آپدیت هیدروژن او اس 3.0 برای گوشی های وان پلاس 3 و تی 3 منتشر شد. اوایل این ماه، به شما اطلاعاتی در این زمینه دادیم که آپدیت اندروید 7.0 بر اساس اکسیژن او اس 4.0.3 (OxygenOS) بر گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی قرار می گیرد؛ اما اکنون می توانیم این مژده را به شما بدهیم که این دو گوشی می توانند به صورت رسمی از آپدیت هیدروژن او اس 3.0 (HydrogenOS) استفاده کنند.

درست مانند اکسیژن او اس 4.0.3، آپدیت هیدروژن او اس 3.0 هم بر اساس اندروید 7 نوقا طراحی شده است. این آپدیت مخصوص کاربران گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی در چین منتشر شده؛ اما در هر حال، این آپدیت هر دو زبان چینی و انگلیسی را دارا است. تغییرات آخرین آپدیت شامل افزوده شدن قابلیت ضبط تماس های صوتی، تغییرات UI، افزایش طول عمر باطری، رفع برخی اشکالات کوچک و دیگر چیزهاست.

اکسیژن او اس هم یک طراحی بین المللی است که تغییرات و آپدیت های کم تری نسبت به هیدروژن او اس دارد. از آن جایی که هیدروژن او اس برای کاربران چینی ساخته شده است، قابلیت اتصال به خدمات گوگل را ندارد که این مسئله به معنی این است که هیدروژن او اس دارای پلی استور نخواهد بود. آپدیت هیدروژن او اس 3.0 می تواند بر همه مدل های وان پلاس 3 و 3 تی نصب شود و البته لازم به ذکر است که خدمات مربوط به گوگل را هم می توان برای آن دانلود کرد. همچنین اگر به اپلیکیشنی چینی در این آپدیت برخوردید که آن را نخواستید، می توانید به سادگی حذفش کنید.

حافظه خواندنی (ROM) این آپدیت، که 1.2 گیگابایت حجم دارد را می توانید به راحتی با کلیک بر روی یکی از لینک های وان پلاس یا XDA دانلود کنید. هر دو لینک شامل اینستالری هستند که به شما کمک می کند بتوانید فروشگاه گوگل (پلی استور) را بر روی گوشی وان پلاس 3 یا وان پلاس 3 تی خود که دارای آپدیت هیدروژن او اس است، بارگزاری کنید.

علاوه بر اینکه امکان استفاده از خدمات گوگل در این آپدیت به شما داده نمی شود، آپدیت های هیدروژن و اکسیژن تفاوت های دیگری هم دارند که البته همه این تفاوت ها بد نیستند! به عنوان مثال، گفته می شود که عمر باطری در آپدیت هیدروژن او اس بیشتر است. روی هم رفته خالی از لطف نیست که شما را از نتایج نظر سنجی انجام شده در این زمینه مطلع کنیم. این نظر سنجی نشان داد که 71 درصد کاربران استفاده از اکسیژن او اس را به هیدروژن او اس ترجیح می دهند.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر