;
coinex

کد ضربه‌ای ال جی، امن‌تر از تاچ آیدی اپل!

یو ایکس

ال جی با ویدیویی نوستالژیک از قابلیت تجربه کاربری (UX) در گوشی های هوشمند خود رونمایی می کند. چند روز پیش، ال جی ویدئویی برای بررسی تعدادی از نو آوری های خود در گوشی های دوربین دار، منتشر کرد. یو ایکس یا همان تجربه کاربری، در واقع مسیر استفاده و یا تجربه کاربر از محصول و یا نرم افزار مورد نظر است.

اکنون ویدئوی دیگری با همین موضوع توسط این تولیدکننده منتشر و قابلیت تجربه کاربری را که برای گوشی های هوشمند این کمپانی در نظر گرفته شده، نشان می دهد. در این ویدیو، توسط کاربران ال جی، Knock code یا کد ضربه ای (با دو بار تب کردن بر روی نمایشگر گوشی ال جی، گوشی آماده بکار می‌شود) مهمترین ویژگی برای آنان ذکر شده است.

این شیوه، برای باز کردن قفل گوشی به شما اجازه می دهد تا 86000 الگوی ضربه ای را طراحی کنید. ال جی حتی ادعا کرد که این ویژگی امن تر از Touch ID کمپانی اپل است. البته تا به بازار آمدن گوشی های ال جی و بررسی آن توسط کاربران و کارشناسان نمی توان این ادعای شرکت ال جی را رد و یا تایید کرد.

با دو بار ضربه می توان صفحه خاموش گوشی‌های ال جی را روشن کرد. یک کاربر می‌گوید که این ویژگی زندگی او را تغییر داده است! و یادداشت سریع هم غیرقابل فراموش شدن است. می توانید از انگشت خود به عنوان خودکار استفاده کنید، یک شماره تلفن بنویسید، یک تصویر به عنوان پس زمینه یادداشت خود استفاده کنید یا برای تصویر همسرتان ریش بکشید. وقتی کارتان تمام شد نیز می توانید این یادداشت خود را برای دوستان یا خانواده ارسال کنید.

به چه دلیل ال جی ناگهان به نوستالژی روی آورده است؟ شاید به این دلیل که در هفته آتی این کمپانی محصول جدید خود را در بارسلونا به عموم معرفی می کند. گوشی ال جی جی 6 از آخرین ویژگی تجربه کاربری (یو ایکس)، که اصل آن به ویژگی های قدیمی تر ال جی که در ویدئو توضیح داده شده اند باز می گردد، استفاده کرده و همانند سایر تولید کننده های گوشی های هوشمند سطح بالا، ال جی نیز تاریخچه ای در تلفن های همراه دارد که بسیار گرانبها و ابتکاری است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر