;
coinex

ایرانسل سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ‌ها را به طور جدی آغاز کرد!

ایرانسل سرمایه گذاری در حوزه استارتاپ‌ها را به طور جدی آغاز کرد
گروه اینترنت ایران، شرکتی است که در زمینه کسب و کارهای آنلاین فعالیت درخشانی دارد. در زیر مجموعه این شرکت اسامی بزرگی به چشم می خورد. بزرگترین اپلیکیشن تاکسی یاب ایران، اسنپ، فروشگاه بزرگ خرده فروشی بامیلو و یکی از بزرگترین پلتفرم های سفارش غذای آنلاین (زودفود) برخی از شرکت های تابع این مجموعه قدرتمند است.

اکنون ایرانسل برای ورود به حوزه سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای اینترنتی در این شرکت سرمایه گذاری کرده است. علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل می گوید که ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور، در راه‌اندازی کسب‌ و کارهای جدید در بازار پر فرصت دیجیتال کشور ورود کرده است. او معتقد است که این اپراتور با هدف گسترش اشتغال و توسعه کسب‌ و کارهای اینترنتی و نیز تحقق دولت الکترونیک (همراه) در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی وارد این حوزه شده و پرقدرت این راه را ادامه خواهد داد.

مدیر عامل ایرانسل می گوید که گروه اینترنت ایران مدتی است که مورد توجه ما قرار گرفته است. زیر مجموعه های این شرکت همچون اسنپ و زودفود در مدت کوتاهی توانستند که مورد اقبال جامعه قرار بگیرند و این نکته برای ما بسیار حائز اهمیت است.

به گفته دزفولی، ایرانسل علاوه بر سرمایه گذاری های کلان برای توسعه زیرساخت های خود به کسب و کارهای اینترنتی نیز توجه ویژه ای دارد و در حال حاضر ده ها شریک تجاری آنلاین در حوزه‌های تولید محتوا و اپلیکیشن‌های مختلف با این شرکت همکاری گسترده دارند و انتخاب گروه اینترنت ایران نیز برای تکمیل سبد ارائه محصول و نیل به همین هدف است.

گروه اینترنت ایران نیز از ورود ایرانسل به عنوان سرمایه گذار استقبال کرده و امیدوار است تا با کمک های این اپراتور بزرگ کشورمان، به استارتاپ های بیشتری در این زمینه یاری رساند.

مسلما حوزه کسب و کارهای آنلاین، بازار بزرگی است و جالب آنکه این بازار هنوز برای بزرگ شدن، راه بسیار زیادی در پیش دارد. ورود غول های تجاری در این حوزه نه تنها برای خود این شرکت های بزرگ سودآور بوده که می تواند کسب و کارهای ایران را نیز متحول کند. باید به آینده امیدوار بود.

.

منبع: فارس

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر