;
coinex

تپسی برای ورود به بازار کرج، گوی سبقت را از اسنپ ربود!

تپسی برای ورود به بازار کرج، گوی سبقت را از اسنپ ربود!
تکنولوژی به سرعت در حال تغییر شرایط زندگی است و این موضوع به تازگی در سیستم حمل و نقل کشورمان نیز خودی نشان داده است. ورود اپلیکیشن های تاکسی یاب اسنپ و تپسی دو نمونه موفق از ورود تکنولوژی به ساختار زندگی معمول ماست.

این دو استارتاپ ایرانی تنها در مدت کوتاهی توانستند که مورد اقبال عمومی قرار گرفته و کاربران زیادی را به سمت خود جلب کنند. کیفیت خوب خدمات، در دسترس بودن و البته از همه مهمتر، قیمت مناسب از جمله ویژگی های جذابی است که به راحتی می تواند هر مشتری را به سوی خود بکشد.

دو روز قبل در وبلاگ رسمی اسنپ اعلام شد که این شرکت به زودی وارد کرج شده و این شهر، دومین مکانی است که از خدمات این اپلیکیشن بهره مند خواهد شد. این خبر بسیار خوبی برای شهروندان کرجی است.

وجود خودروهای اسنپ، همانطور که مدیرعامل این شرکت در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام کرد، نه تنها برای کاربران صرفه اقتصادی بسیار دارد که به کم کردن آلودگی هوا نیز کمک شایانی خواهد کرد. دور زدن های بی مورد رانندگان و مسافرکش های شخصی برای پیدا کردن مسافر در سطح شهر، بی شک نه تنها باعث آلودگی هوا می‌شود که از لحاظ اقتصادی نیز برای رانندگان به صرفه نخواهد بود.

تپسی به کرج رسید! خوشحالیم که از امروز در کرج هم همراه شما هستیم

اسنپ دو روز قبل این خبر را امنتشر کرد و اکنون رقیب این شرکت، تپسی با انتشار توئیتی در اکانت رسمی توییتر و البته با ارسال نوتیفی به مشتریان خود ورود رسمی تپسی را به کرج اعلام نمود. تپسی ساعتی قبل در توییت خود نوشت: “تپسی به کرج رسید! خوشحالیم که از امروز در کرج هم همراه شما هستیم

تپسی زودتر از رقیب قدرتمند خود وارد کرج شده و از امروز به طور رسمی شروع به ارائه خدمات در این شهر کرده است. این احتمال وجود دارد که مسیر تهران – کرج نیز شامل این خدمت رسانی جدید شود. در هر صورت این دو اپلیکیشن در حال توسعه و گسترش کسب و کار خود به خارج از شهر تهران هستند و مسلما به سرعت در شهرهای بزرگ دیگر نیز ورود خواهند کرد. منتظر باشید، تحول عظیمی در سیستم حمل و نقل ایران در حال شکل گیری است!

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر