;
coinex

عکس های جدیدی از قاب سامسونگ گلکسی اس 8 لو رفت

سامسونگ گلکسی اس 8

عکس های لو رفته جدید از قاب گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در فضای مجازی دست به دست شدند. این روزها بازار شایعات در مورد گوشی های جدید سامسونگ گلکسی اس 8 بسیار داغ است؛ اما وقتی پای عکس به میان می آید و عکس های لو رفته در اینترنت انتشار می یابند، همه چیز جدی تر از یک شایعه می شود.

گزارشگر معروف ونچر بیت، ایوان بلس (کسی که نام گلکسی اس 8 پلاس را تایید کرده بود)، هفته گذشته عکس هایی از قاب شفاف گلکسی اس 8 منتشر کرد و مهر تاییدی بر این موضوع بود که گوشی های گلکسی اس 8 تقریبا آماده عرضه به بازار اند و طراحی این گونه لوازم جانبی صرفا جهت آماده شدن برای اعلام این خبر بزرگ است. این امر در حالی است که پس از شکست گوشی پرچمدار سامسونگ نوت 7، موفقیت و عدم موفقیت این گوشی در بازارهای جهانی می تواند برای بخش تولید گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ حیاتی باشد.

این عکس ها با حدسیات ما و آن چه که تاکنون دیده ایم، تفاوت چندانی ندارند به جز اینکه قسمتی از لوگوی گوشی در  سمت راست بالایی پشت گوشی قرار دارد (اگر گوشی را در دست نگه دارید قسمت بالایی سمت چپ می شود) و البته در این مدل نام برند سامسونگ در بالای صفحه نمایش نیز وجود ندارد که این هم با اولین عکسی که ایوان بلس سه هفته پیش از این گوشی هوشمند جدید منتشر کرد، مطابقت دارد.

سامسونگ گلکسی اس 8

حسگر اثر انگشت همچنان در پشت گوشی دیده می‌شود که البته کمپانی سامسونگ عمدا این کار را کرده است. یک دکمه سومی هم در سمت چپ صفحه نمایش این گوشی تعبیه شده است. طبق عکس های منتشر شده توسط ایوان بلس، گلکسی اس 8 از صفحه نمایش خمیده برخوردار است.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر