;
coinex

گوشی هوشمند هواوی نوا لایت معرفی شد

هواوی نوا لایتe

همانطور که انتظار می رفت شرکت هواوی یکی دیگر از گوشی های هوشمند میانرده خود را پرده برداری کرد. شرکت هواوی امروز به طور رسمی در کشور ژاپن از گوشی هوشمند هواوی نوا لایت (Huawei Nova lite) رونمایی کرد. اگرچه این تولیدکننده چینی هنوز اطلاعاتی را درباره قیمت این دستگاه منتشر نکرده؛ اما انتظار می رود با قیمیت 239 یورو روانه بازار اروپا شود، البته این قیمت بر اساس خبرهای منتشر شده قدیمی است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است گوشی هوشمند هواوی نوا لایت در تاریخ 24 فوریه در سه رنگ سیاه، سفید و گولد در ژاپن عرضه می شود. گوشی هوشمند نوا لایت یک دستگاه میانرده بوده که به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز است. قدرت این دستگاه توسط پردازنده کیرین 655 هشت هسته ای 2.1 گیگاهرتزی و رم 3 گیگابایتی تامین می شود. لازم به ذکر است که رم و پردازنده نام برده شده قدرت پردازشی خاصی را در کنار هم ارائه می دهند. باتوجه به گزارش معرفی، حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایت بوده که تا سقف 128 گیگابایت قابل ارتقا است.

هواوی نوا لایت

گوشی هوشمند نوا لایت هواوی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. این دستگاه در قسمت پشتی به یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز شده که کیفیت خوبی را ارائه می دهد. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل بوده که برای عکاسی سلفی و همچنین مکالمه تصویری مناسب است. گوشی نوا لایت مانند هواوی پی 8 لایت 2017 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی است.

میانرده جدید هواوی به سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی مجهز است، همچنین یک باتری 3000 میلی آمپری انرژی آن را تامین می کند. آنطور که پیدا است گوشی هوشمند نام برده شده در کشورهای چین، فنلاند و به زودی در ژاپن در دسترس خواهد بود. علاوه بر این انتظار می رود که نوا لایت در طی هفته های آینده به بازارهای بیشتری عرضه شود. نظر شما درباره میانرده جدید هواوی چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر