;
coinex

هدست جدید Gear VR سامسونگ احتمالا به کنترلر دستی مجهز خواهد بود

هدست جدید Gear VR

همانطور که می دانید تکنولوژی واقعیت مجازی بسیار مورد توجه کاربران و شرکت های بزرگ تکنولوژی قرار گرفته است. در حال حاضر هدست های واقعیت مجازی بسیاری در بازار جهانی وجود دارد که توسط غول های تکنولوژی ساخته شده اند. شرکت سامسونگ هدست واقعیت مجازی خود را با نام Gear VR روانه بازار کرده است و اکنون با توجه به گزارش های جدید منتشر شده هدست جدید Gear VR سامسونگ از راه می رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سامسونگ اعلام کرده که قرار است هدست جدید واقعیت مجازی خود را به بازار عرضه کند، آنطور که پیدا است نسخه جدید Gear VR دارای یک تفاوت کلیدی با نسخه اول است، آنطور که پیدا است هدست جدید سامسونگ به کنترلر دستی مجهز است. از آنجا که هدست Gear VR سامسونگ در سال 2014 روانه بازار شده، کاربران برای کنترل آن مجبور بودند که از پدهای لمسی استفاده کنند. البته به صورت کلی این روش راه مناسبی برای کنترل کردن یک هدست واقعیت مجازی نبود.

دستگاهی مانند Daydream VR گوگل، ثابت کرده که به یک کنترلر دستی برای استفاده از این تکنولوژی نیاز است و شاید پد لمسی گزینه مناسبی نباشد.

هدست جدید Gear VR سامسونگ احتمالا از گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس 8 پشتیبانی می کند که انتظار می رود در بهار آینده روانه بازار شود. هنوز مشخص نشده که آیا این کنترلر جدید از دستگاه های قدمی پشتیبانی می کند یا خیر؟ شاید یک کنترلر کوچک عملکرد خوبی برای استفاده از هدست های واقعیت مجازی نداشته باشد.

مجله SamMobile ادعا می کند که Gear VR جدید دارای تغییرات جزئی در طراحی است که هنوز جزئیاتی درباره آن وجود ندارد. به هر حال سامسونگ قرار است که در ماه مارس گوشی هوشمند پرچمدار خود را معرفی کند و تا آن زمان خبری از برنامه های این شرکت برای آینده واقعیت مجازی نیست.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر