;
coinex

طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ فاش شد!

طراحی گلکسی اس 8

در طول چند هفته گذشته خبرهای بسیاری درباره گوشی هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده است. البته تنها سامسونگ نیست که مورد هدف رسانه های قرار گرفته، بلکه پرچمدارهای دیگری مانند آیفون 8 اپل و ال جی جی 6 هم بحث داغ مجله های آنلاین تکنولوژی شده اند. در حال حاضر ابهامات بسیاری درباره ظاهر پرچمدار 2017 سامسونگ وجود دارد، اکنون به نظر می رسد که تصویری از طراحی گلکسی اس 8 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

تاکنون رندرهای مختلفی از گلکسی اس 8 توسط casemakers منتشر شده است، برخی از افراد بر این باورند که این رندرها متعلق به گوشی های هوشمند جدید سامسونگ نیست. حال به نظر می رسد که طراحی گلکسی اس 8 سامسونگ فاش شده که برخی از جزئیات رندرهای قبلی را تایید کرده است.

طراحی گلکسی اس 8

تصویر منتشر شده یک گوشی هوشمند را با صفحه نمایشی نشان می دهد که حاشیه کمی دارد و ظاهرا بخش Secure Folder این دستگاه را نشان داده است. این تصویر در اصل طراحی گلکسی اس 8 را پیش بینی کرده و خبری از تایید آن هنوز منتشر نشده است. در تصویر منتشر شده منوی اپلیکیشن های پیدا است که Secure Folder را در آن نشان داده است که به نظر آشنا می رسد، ظاهرا همان استایل گلکسی اس 7 با قدری تفاوت در گلکسی اس 8 وجود دارد.

به هر حال هنوز هم ابهامات بسیاری درباره ظاهر گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد و تاکنون هیچ تاییدیه ای درباره طراحی آن منتشر نشده است. لازم به ذکر است که در این تصویر خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست، به هر حال هنوز هم باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر از سوی سامسونگ باشیم. غول تکنولوژی کره ای در تاریخ 9 فروردین ماه از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می کند و قرار است که فروش آن را در تاریخ 1 اردیبهشت ماه سال آینده آغاز کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر