;
coinex

آپید جدید، مدل قرمز آیفون 7 و مدل 128 گیگابایتی آیفون SE در رویداد ماه مارس معرفی خواهند شد

مدل قرمز آیفون 7

گزارش شده که شرکت اپل در ماه مارس که تقریبا بین ماه های اسفند و فروردین است رویدادی را برگزار می کند. این احتمال وجود دارد که اپل در طی برگزاری این رویداد چهار مدل جدید از آیپد، مدل 128 گیگابایتی آیفون SE و همچنین مدل قرمز آیفون 7 را معرفی کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است شرکت اپل برنامه های خاصی را برای این رویداد دارد، آیفون های 7 و 7 پلاس در رنگ های جدید نمایان می شوند و همچنین خبرهایی هم درباره دستگاه های جدید وجود دارد. در ماه نوامبر گذشته شنیدیم که اپل در حال برنامه ریزی برای معرفی آپیدهای 9.7 اینچی، 10.9 اینچی و 12.9 اینچی است، علاوه بر این خبرهایی هم درباره نسل جدید آیپد پرو وجود داشت. اکنون وبلاگ ژاپنی Macotakara ادعا می کند مدل 7.9 اینچی آیپد پرو وجود خواهد داشت، در حال که خبر از مدل های 10.9 اینچی منتشر شده بود. به احتمال زیاد نسخه 10.9 اینچی با اندازه 10.5 اینچی وارد بازار خواهد شد. انتظار می رود که سه تبلت جدید دیگر هم در رویداد ماه مارس حضور داشته باشند.

آنطور که پیدا است هر چهار مدل آینده آیپد دارای قلم استایلوس خواهند بود که انتظار می رود اپل این قلم را به عنوان لوازم جانبی با قیمت 99.99 دلار روانه بازار کند. جدا از بحث تبلت ها ظاهرا مدل های جدید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در رنگ های جدید نمایان می شوند. البته قبلا رندرهای متنوعی از مدل قرمز آیفون 7 منتشر شده بود که شاید طرفداران زیادی را داشته باشد.

در حال حاضر آیفون SE یکی از پرفروش ترین مدل های آیفون به شمار می آید که در مدل های 16 و 64 گیگابایتی موجود است، ممکن است که اپل مدل 128 گیگابایتی این دستگاه را هم روانه بازار کند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق مراسم ماه مارس اپل فاش نشده است؛ اما انتظار می رود که در آینده نزدیک تاریخ دقیق این رویداد اعلام شود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر