;
coinex

تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد
اوایل صبح امروز به لطف انتشار تصاویری از سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس ، طراحی این گوشی خودی نشان داد. این تصاویر از طریق شبکه اجتماعی ویبو در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

درست به مانند رندرها و تصاویری که از قبل درباره این گوشی منتشر شده بود، این تصاویر جدید نیز به خوبی صفحه نمایش بزرگ منحنی آن را نشان می دهد. نمایشگری که به یک استاندارد در گوشی های پرچمدار سامسونگ تبدیل شده است.

با توجه به حذف دکمه فیزیکی هوم و سنسور اثر انگشت، حاشیه های دور قاب در این گوشی بسیار باریک شده است. تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس نشان می دهد که به مانند مدل های قبلی پرچمداران سامسونگ، دکمه پاور هنوز در سمت راست این دستگاه نشسته است.

تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس منتشر شد

در یکی از تصاویر منتشر شده که به نظر می رسد مربوط به جعبه گلکسی اس 8 پلاس باشد، در کنار نام این دستگاه عدد 6 خودنمایی می کند و ظاهرا بیانگر آن است که نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس یک صفحه نمایش 6 اینچی است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این گلکسی S8 Plus با نمایشگری 6.2 اینچی معرفی خواهد شد.

عکس جعبه همچنین نشان می دهد که این دستگاه تست سامسونگ، یاتلی را پشت سر گذاشته است. یاتلی شهرکی در بریتانیا بوده که آزمایشگاه کنترل کیفی سامسونگ در اروپا نیز در آنجا واقع شده است.

تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

تصویر سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر