;
coinex

شیائومی می مکس 2 مجهز به صفحه نمایش 6.44 اینچی و رم 6 گیگابایتی خواهد بود

شیائومی می مکس 2

شیائومی می مکس 2 با قابلیت های به‌روز شده در آینده به بازار ارائه خواهد شد. بر اساس آن چه که تاکنون دیده ایم، گوشی‌های هوشمندی که صفحه نمایش آنها بدون حاشیه هستند در مرکز توجه کمپانی‌ها و مصرف کنندگان در سال 2017 قرار گرفته‌اند. عکس‌های لو رفته از گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 بسیار تاثیرگذار بوده‌اند؛ اما در این میان حاشیه های بسیار کوچک محصولات شیائومی بسیار جلب توجه کرده است. سال گذشته زمانی که شائومی می میکس تولید شد، کاربران بسیاری از طراحی آن اظهار رضایت کردند.

عکس‌های لو رفته پیشین، نشان داده که شیائومی، موفقیتش با می میکس را ادامه خواهد داد. اگر به صفحه نمایش‌های بزرگ علاقه دارید و گوشی‌های هوشمند می میکس برایتان اندکی گران است، نگران نباشید! شایعه شده است که شیائومی می میکس 2 با یک صفحه نمایش بزرگ 6.44 اینچی در ماه می امسال (اردیبهشت 96) معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که حاشیه‌ها در شیائومی می مکس 2 بسیار مشهودتر و بیشتر از آن چیزیست که در می میکس شاهد آن بودیم. البته لازم به ذکر است، آن چه که گفتیم تنها نکته هیجان انگیز و شگفت آور در مورد این گوشی‌های هوشمند نخواهند بود؛ چرا که این دو گوشی از دو مدل مختلف در لیست محصولات شیائومی هستند.

شیائومی می مکس 2

گفته می‌شود که می مکس 2 علاوه بر صفحه نمایش بزرگ، از تراشه اسنپدراگون 660 به عنوان پردازنده، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و باطری 5000 میلی آمپری نیز برخوردار است. همچنین در گزارش‌ها ذکر شده است که طراحی شیائومی مکس 2 دقیقا مانند می میکس قبلی خواهد بود و این مسئله به این دلیل است که طراحی می میکس به عنوان یکی از قوی ترین و بهترین طراحی ها شناخته شده است.

همان گونه که قبلا هم بارها تاکید کردیم این مسائل گفته شده تنها در حد شایعه هستند و بهتر است تا زمانی که این اخبار تایید یا تکذیب نشده اند، آنها را خیلی جدی نگیرید؛ اما نکته جالب این است که اگر مشخص شود این شایعه‌ها حقیقت دارند، می‌توان ادعا کرد که شما می توانید یک فبلت بی نظیر را با قیمتی مناسب در دست داشته باشید. قیمت پایه می میکس از 230 دلار شروع می شود ولی اگر کمپانی شائومی تمامی ویژگی ها و مشخصاتی که شایعه ها می گویند را بر گوشی هایش پیاده کرده باشد و همه اینها را به قیمت 230 دلار بفروشد، در خرید این گوشی درنگ نکنید و مطمئن باشید که یک گوشی هوشمند بسیار بی نظیر و عالی را تنها با قیمت 230 دلار خریداری کرده اید.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر