;
coinex

مشخصات گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد؛ دو پرچمدار مشابه از راه می رسند

مشخصات گلکسی اس 8

همانطور که می دانید بیشتر از دو روز به برگزاری نمایشکاه کنگره جهانی موبایل 2017 نمانده است. شرکت های بسیاری، محصولات جدید خود را برای رونمایی در این نمایشگاه آماده کرده اند. شرکت سامسونگ قرار است که در طول این رویداد دستگاه های جدید خود را معرفی کند. ظاهرا گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در این رویداد رخی نشان می دهد؛ اما رویداد معرفی اختصاصی این دو پرچمدار در ماه آوریل میلادی برگزاری خواهد شد. به تازگی مشخصات گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است، ظاهرا این دو مشخصات تقریبا یکسانی دارند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به خبر فاش شده گوشی هوشمند گلکس اس 8 سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD+ Super AMOLED، رم 4 گیگابایتی، گواهینامه IP68، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اسکنر iris است. این دستگاه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی از راه می رسد. از دیگر مشخصات گلکسی اس 8 می توان به سامسونگ پی و شارژر وایرلس اشاره کرد.

مشخصات گلکسی اس 8

آنطور که پیدا است گلکسی اس 8 پلاس از نسخه اصلی بزرگتر بوده و قرار است با صفحه نمایش 6.2 اینچی روانه بازار شود. اندازه صفحه نمایش 6.2 اینچ یک فبلت تمام عیار را می سازد. دیگر ویژگی های گلکسی اس 8 پلاس دقیقا مشابه گلکسی اس 8 است و تفاتی میان آن ها از مشخصات فاش شده پیدا نیست.

شرکت سامسونگ قرار است که در طی کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه MWC 2017، تیزری یک دقیقه ای را از پرچمدارهای جدید نشان دهد، همچنین اعلام شده که این دو گوشی هوشمند جدید در رویداد ماه آینده معرفی خواهد شد. انتظار می رود فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در تاریخ 21 آوریل برابر با 1 اردیبهشت ماه آغاز شود. حال باید منتظر بمانیم تا سامسونگ از واقعیت ها پرده بردارد. بدون شک شایعات، تا معرفی رسمی این دو پرچمدار ادامه دارند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: GSMArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر