;
coinex

گلکسی S8 به تکنولوژی شارژر وایرلس سریع مجهز خواهد شد

گلکسی S8

شرکت سامسونگ چنند سالی است که ویژگی شارژر وایرلس را برای دستگاه های خود ارائه داده است. شارژر وایرلس سامسونگ در ابتدا سرعت زیادی را نداشت و هر سری نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. گوشی هوشمند گلکسی S7 در سال گذشته با تکنولوژی شارژ وایرلس سریع روانه بازار شد. منطقی است که گوشی هوشمند گلکسی S8 در سال جاری میلادی با تکنولوژی شارژر وایرلس سریع عرضه شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

خبر خوب اینجا است که تکنولوژی شارژر وایرلس در گلکسی S8 تغییر نمی کند و با همان تکنولوژی سریع موجود در گلکسی S7 از راه خواهد رسید. امروز Roland Quandt در پست توییتری جدید خود اعلام کرد که تکنولوژی شارژ وایرلس سریع در گلکسی S8 سامسونگ وجود خواهد داشت.

باتوجه به اطلاعات موجود در این توییت گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ به پایه شارژ Qi جدیدتری مجهز خواهد شد که باعث بر افزایش سرعت شارژر می شود. آنطور که پیدا است شماره مدل این شارژر EP-PG950 بوده که احتمالا برابر با 15W یا 10W خواهد بود. متن توییت شدهRoland Quandt :

Samsung Galaxy S8: faster wirless charging with new Qi base EP-PG950 – 15W (9V /1.67A – charge wireless), 10W (5V / 2A – standard charge)

— Roland Quandt (@rquandt) February 23, 2017

به هر حال شارژر وایرلس این روزها به یک ویژگی بسیار مهم تبدیل شده است، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند که گوشی هوشمند جدید آن ها دارای این ویژگی باشد. شرکت های بزرگ تکنولوژی در طی این دو سال توجه بیشتری را به شارژر وایرلس داشته اند، حتی به تازگی شایعه شده که گوشی هوشمند آیفون 8 اپل دارای این ویژگی است، البته هنوز این خبر از سوی اپل تایید نشده؛ اما شایعات مختلفی از سوی رسانه ها درباره ویژگی شارژر وایرلس آیفون 8 منتشر شده است. حال باید منتظر عملکرد شارژر وایرلس جدید گلکسی S8 سامسونگ باشیم. نظر شما درباره این خبر جیست؟

منبع: Ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر