;
coinex

بازی Futurama: Worlds Of Tomorrow برای موبایل عرضه می‌شود

بازی Futurama: Worlds Of Tomorrow برای موبایل عرضه می‌شود

شرکت‌های TinyCo و شبکه فاکس اعلام کردند که بازی Futurama: Worlds of Tomorrow برای پلتفرم موبایل در دست توسعه و ساخت است.

فیوچراما یک سری تلویزیونی آمریکایی در ژانر علمی تخیلی است که از شبکه فاکس پخش می‌شد و توانست محبوبیت زیادی را هم بدست آورد. همانطور که در تصویر هم می‌بینید، این انیمیشن شبیه انیمیشن سیمپسون‌ها است و البته تهیه‌کننده‌هایشان یک نفر، یعنی Matt Groening بوده است. سیمپسون‌ها هم از شبکه فاکس پخش می‌شد و آن هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود.

شرکت TinyCo یک شرکت بازی سازی است که در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی و بازی‌های موبایل فعالیت دارد. محتوای اصلی بازی توسط تیم سازنده سری تلویزیونی آن ارائه شده است. سازندگان فیوچراما یعنی Matt Groening و David X. Cohen هم در ساخت آن همکاری خواهند کرد. شرکت TinyCo با استودیوی Rough Draft که انیمتورهای اصلی فیوچراما بودند هم همکاری می‌کنند تا هویت اصلی آن محفوظ باقی بماند.

پوستر بازی Futurama: Worlds Of Tomorrow برای موبایل

Matt Groening درباره بازی فیوچراما (بازی Futurama: Worlds Of Tomorrow) گفته:

من عاشق این بازی هستم چون همان حس مجموعه کارتونی فیوچراما را دارد.

اما این بازی چگونه خواهد بود؟ هنوز هیچ چیزی درباره‌ شکل بازی مشخص نیست؛ اما معلوم است که این بازی هم شبیه بازی قبلی TinyCo یعنی بازی فری‌میوم Family Guy: The Quest for Stuff خواهد بود که درباره‌ی مدیریت و ساخت وساز شهری، است. این بازی هم سبک طراحی شبیه به فیوچراما و سیمپسون‌ها را دارد.

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر