;
coinex

قابلیت جدید اینستاگرام برای اشتراک گذاشتن عکس‌ها و فیلم‌های بیشتر

instapossible.0.0

به تازگی شاهد تغییرات جدیدی در فرزند خلف فیسبوک هستیم. جالب است بدانید که اینستاگرام در نسخه جدید خود به شما اجازه می‌دهد که هم‌زمان حداکثر 10 عدد عکس یا فیلم را با یک پست به اشتراک بگذارید. در ادامه با تکرا همراه باشید تا موضوع را بازتر کنیم.

اینستاگرام، برنامه مخصوص به اشتراک گذاری فیلم و عکس، ویژگی جدیدی را اضافه کرده که به شما روش جدیدی را برای به اشتراک گذاری مدیاهای تصویری خودتان توسط برنامه، ارائه می‌دهد. از این به بعد استفاده کنندگان این برنامه می‌توانند با وجود قابلیت جدید اینستاگرام در هر پست خود، بیش از یک عکس یا فیلم را به اشتراک بگذارند. حداکثر تا 10 عکس یا فیلم می تواند با هر نوع چیدمان و ترکیبی هم‌زمان در یک پست قرار داده‌ شده و دنبال کنندگان شما در اینستاگرام، آن‌ها را با کشیدن دستشان روی صفحه مشاهده کنند.

زمانی که می‌خواهید متنی به عنوان فید را بنویسید، آیکون جدیدی روی صفحه نمایان خواهد شد. روی آن کلیک کرده و سپس شما می‌توانید عکس و فیلم‌هایی که می‌خواهید را به پستتان اضافه کنید. می‌توانید ترتیب قرار گیری آن‌ها را تغییر داده، روی همه آن‌ها فیلتری مشابه را اعمال کرده و یا اینکه به هرکدام از عکس و فیلم‌های ده گانه خود فیلتری جداگانه را نسبت دهید.

اما به یک نکته و به نوعی یک هشدار باید توجه کنید. شما برای تمامی آن‌ها می‌توانید تنها یک عنوان را انتخاب کرده و همچنین درحال حاضر، همگی آن‌ها فقط می‌توانند به صورت مربع شکل باشند. در فید (متن)، عکس یا فیلم‌هایی که در یک پست قرار دارند؛ اما محتوای چندگانه ای دارند، شما نقطه آبی رنگی را در قسمت پایینی صفحه مشاهده خواهید کرد که به شما می‌گوید می‌توانید با کشیدن دستتان روی صفحه به طرفین، دیگر عکس و فیلم‌ها را مشاهده کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، این ویژگی هم اکنون در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس است. در گوگل پلی، روی منوی همبرگری در قسمت بالا و چپ صفحه کلیک کرده و سپس روی قسمت (اپ‌ها و بازی‌های من) کلیک کنید. در آنجا، شما لیست تمام برنامه‌هایی که باید به روز رسانی شوند را مشاهده خواهید کرد. اپ اینستاگرام را در آنجا پیداکرده و روی (گزینه به روزرسانی) کلیک کنید.

برای آن‌هایی که سیستم عامل ios دارند، با بازکردن اپ استور و با کلیک روی قسمت به روزرسانی های پیداشده در منوی پایین صفحه و کلیک روی به روزرسانی اینستاگرام، می توانند ویژگی اشاره شده را دریافت کنند.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر