;
coinex

عکس جدید منتشر شده از گوشی ال جی جی 6 سفید در کنار نسل قبلی

گوشی ال جی جی 6

گوشی ال جی جی 6 پرچمدار جدید شرکت ال جی در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد. طبق تصاویر منتشر شده از این گوشی می‌توان به ویژگی‌های زیادی درباره این گوشی پی برد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بعد از شنیدن صحبت‌هایی درمورد گوشی ال جی جی 6 در رسانه‌های مختلف و دیدن عکس‌های مختلف از آن بصورت زنده، به نظر می‌رسد که الان دیگر می‌توانیم شکل واقعی این گوشی را درکنار ال جی جی 5 سال پیشین ببینیم و بعضی از مشخصات آن را از طریق عکس مشاهده کنیم.

این تصویر جدید -که در بالا آن را مشاهده می‌کنید- به نظر می‌رسد که از طریق ویبو (Weibo) پخش و نشات گرفته باشد. این شبکه اجتماعی مشهورترین پلتفرم شبه فیسبوک/توییتر در چین است. در تصاویر منتشر شده یک گوشی ال جی جی 6 سفید رنگ را در کنار یک جی 5 نقره ای/سفید به تصویر درآمده است.

با توجه به این که این دستگاه نمایشگری 5.7 اینچی (در مقایسه با صفحه 5.3 اینچی جی 5) دارد، ال جی جی 6 نیز مانند نمونه‌های پیشین خود کشیده بوده و البته این گوشی کمی نیز عریض تر است. این به این خاطر آن است که ال جی تا حد زیادی حاشیه‌های دور قاب نمایشگر تلفن جدیدش را کاهش داده است. نمایشگری که فول ویژن (Full Vision) نامیده می‌شود. نکته دیگری که در این عکس جلب توجه می‌کند، صفحه‌ نمایشگر گوشی ال جی جی 6 بوده که دارای گوشه هایی گرد است – این موضوع قطع به یقین توسط خود ال جی زمانی که ظاهر جدید این دستگاه را نقد می‌کرده، اعمال و تایید شده است.

اگر از بحث در مورد جی 5 بگذریم، خواهیم دید که ال جی جی 6 یک گوشی ماژولار نبوده و قسمت پشت آن کاملا تخت است (هیچ بیرون زدگی ای برای دوربین یا هرچیز دیگر همانطور که اخیرا نشان داده شده، وجود ندارد). علاوه بر این، این دستگاه جدید درمقابل نفوذ آب و خاک به داخلش مقاوم بوده که تقریبا در هیچ یک از نمونه های پیشین ال جی این قابلیت وجود نداشته است.

ال جی جی 6 در آخر این هفته، در روز 26 ام فوریه، در زمان رویداد مطبوعاتی ام دابلیو سی (نمایشگاه MWC 2017) بطور کامل رونمایی خواهد شد. با ما در ارتباط باشید تا شما را از جزئیات بیشتر در مورد این دستگاه بصورت مستقیم از MWC مطلع سازیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر