;
coinex

دومین آپدیت ویندوز 10 در سال جاری میلادی منتشر می شود

دومین آپدیت ویندوز 10

شرکت مایکروسافت با انتشار ویندوز 10 و هدف یکپارچه سازی دستگاه های مختلف مبتنی بر این سیستم عامل، انقلاب بزرگی را در دنیای سیستم عامل اختصاصی خود ایجاد کرد. در حال حاضر کاربران بسیاری از آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت روی رایانه های شخصی خود استفاده می کنند، قرار بر این بود که غول تکنولوژی هر از چندگاهی آپدیت جدید سیستم عامل خود را منتشر کند. این شرکت وعده داده که دو آپدیت برای ویندوز 10 در سال جاری منتشر می شود که شامل آپدیت Creators و دومین آپدیت رسمی این شرکت است. ظاهرا دومین آپدیت ویندوز 10 در سال جاری میلادی از راه می رسد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

به تازگی گزارش های جدیدی درباره ویندزو 10 منتشر شده است. آنطور که پیدا است دومین آپدیت ویندوز 10 در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. همچنین قرار است که در ماه آوریل 2017، تقریبا برابر با اواسط فروردین ماه و اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آپدیت Creators این سیستم عامل منتشر می شود. اعلام شده که دومین آپدیت ویندوز 10 در اواخر سال 2017 برای کاربران منتشر خواهد شد.

بدون شک طرفداران و کاربران این سیستم عامل از این خبر خوشحال خواهند شد، چراکه با انتشار آپدیت جدید ویژگی ها و ظاهر نو به ارمغان آورده می شود. شاید تغییرات عمده طراحی و ویژگی های Game Mode به این سیستم عامل اضافه شود. هنوز مایکروسافت خبر فوق را تایید نکرده؛ اما اسلاید رسمی منتشر شده برنامه ریزی انتشار آپدیت های این سیستم عامل را در سال جاری میلادی نشان می دهد.

دومین آپدیت ویندوز 10

مایکروسافت قبلا وعده داده بود که آپدیت Creators ویندزو 10 را در اوایل سال جاری میلادی منتشر خواهد کرد و اکنون قرار است مانند همیشه به وعده های خود عمل کند. انتظار می رود که پروژه نئون در آپدیت بعدی مایکروسافت وجود داشته باشد. شرکت مایکروسافت قرار است که در ماه می کنفرانس توسعه دهندگان 2017 را برگزار کند و این انتظار را داریم که در طول آن خبرهای بیشتری درباره پروژه نئون مایکروسافت منتشر شود.

منبع: technobuffalo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر