;
coinex

کارت‌های حافظه جدید سونی با سرعت رایت 299 مگابایت بر ثانیه رکورد شکستند

کارت‌های حافظه جدید سونی با سرعت رایت 299MBPS رکورد شکستند

سونی خط تولید کارت‌های حافظه جدیدی را راه‌اندازی کرده است. این کارت‌های SD برای عکاسی و ویدیوهای فوق حرفه‌ای مناسب است. کارت‌های سری SF-G با حافظه‌های 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت در دسترس خواهند بود؛ اما برجسته‌ترین ویژگی کارت‌های حافظه جدید سونی سرعتشان است، یعنی با سرعت خواندن تا 300 مگابایت بر ثانیه و سرعت رایت تا 299 مگابایت بر ثانیه، ویژگی قابل توجهی ارائه داده‌اند. با این حساب، این کارت‌ها سریع‌ترین کارت‌های حافظه جهان هستند.

کارت‌های حافظه کمی پیدا می‌شود که از فرمت‌های سریعی مثل CFast 2.0 یا XQD استفاده کنند. کارت‌های SF-G همان چیزی هستند که دوربین‌های 4K بدون آینه (mirrorless) نیاز دارند و البته سونی هم برای عملکرد بهتر، مدل‌های بهتری عرضه خواهد کرد.

در کنار این کارت‌های حافظه، سونی USB 3.1 کارت خوان جدیدی معرفی کرده که مخصوص آن است. اما به خاطر داشته باشید که یک هارد درایو استاندارد، ممکن است نتواند با سرعت کارت همگام باشد. سونی ادعا می‌کند که عملکرد بهتر کارت‌های SF-G منحصرا به سخت‌افزارهای ویژه شرکت و الگوریتم جدیدی که مانع کاهش سرعت می‌شود، مربوط است. به نظر می‌رسد کارت‌های SF-G برای تحمل سرعت‌های بیشتری طراحی شده‌اند؛ بنابراین، سرعت این کارت‌ها از سری U3 بسیار بیشتر است.

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر