;
coinex

عکس های شیائومی می 6 لو رفت؛ نمایشگر مسطح و عریض آن جذاب است!

شیائومی می 6
به تازگی عکس‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند که گفته می‌شود متعلق به گوشی جدید کمپانی شیائومی است. آنچه در این تصاویر خودنمایی می‌کند صفحه نمایش عریض این گوشی است. در طراحی این گوشی سعی شده که قاب دور گوشی به حداقل اندازه کاهش یابد. گفته می‌شود که این عکس ها متعلق به شیائومی می 6 است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

برخلاف پرچمدار قبلی شیائومی، تا به امروز عکسی از شیائومی می 6 جدید رو نشده بود و حتی با وجود این که طبق شایعات قرار است این گوشی در ماه مارس امسال (اواخر اسفند ماه) عرضه شود؛ اما هنوز ما نمی‌دانیم که این پرچمدار جدید شیائومی چه شکلی خواهد بود! با این که شیائومی به سختی تلاش کرد تا  عکس های شیائومی می 6 دور از چشم مردم بماند و البته که تا حدودی موفق هم بود؛ اما باز هم چندین عکس از این گوشی هوشمند جدید لو رفت.

شیائومی می 6

برخی  از این عکس‌ها اخیرا بر روی سایت ویبو قرار گرفت. چیزی که شیائومی می 6 را شگفت انگیز می‌کند، در واقع صفحه نمایش مسطح و عریض آن است که بر روی گوشی خودنمایی می کند. اگر عکس های منتشر شده واقعا تصاویر شیائومی می 6 باشند، می توان گفت که این گوشی از نظر طراحی از گوشی هایی که پیش از آن تولید شده بودند، بسیار بهتر است و در اصل طراحی خاص و جدید این گوشی است که آن را متمایز می‌کند.

منظور از گوشی های قبلی، گوشی‌های می 5، می 4، می 5 اس و غیره است. البته این مدل صفحه نمایش مسطح و عریض بیشتر شبیه گوشی‌های سری می میکس است. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جذاب آن، این است که دکمه هوم یا خانه به صورت فیزیکی بر روی این گوشی (که به نظر می آید صفحه نمایش آن 5.2 یا 5.5 اینچ باشد)، تعبیه نشده است.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند، از رابط کاربری MIUI استفاده می کند؛ اما این مسئله دلیل بر آن نیست که این گوشی حتما ساخت شرکت شیائومی باشد. لوگوی می (Mi) که باید در جلوی گوشی قرار داشته باشد هم در این تصاویر دیده نمی شود. در مجموع طراحی این گوشی باز هم آن قدری که باید، جذاب نیست. تنها نکته مثبت این گوشی که می توان بر آن مانور زیادی داد، صفحه نمایش عریض و مسطح آن است.

طبق شایعات، شیائومی می 6 با یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p ارائه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. شایعه‌های دیگری هم وجود دارند که بر طبق آنها صفحه نمایش گوشی می 6 با همان اندازه (یعنی 5.2 اینچ)، اما از نوع WQHD است و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

انتظار می رود که موبایل شیائومی می 6 از جدیدترین چیپست موجود یعنی اسنپدراگون کوالکوم 835 به عنوان پردازنده استفاده کند و در مورد دوربین این گوشی هم لازم است به این نکته اشاره کنیم که گفته می شود دوربین سلفی آن از سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX268 با قابلیت فوکوس خودکار و دوربین پشتی آن نیز سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 خواهد بود.

شیائومی می 6

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خبرهای آتی با ما همراه باشید

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر