;
coinex

گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بیشتری به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند

گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج بیشتری به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند

آخرین نسخه اندروید نوقا برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر می‌شود.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ تا به حال برتری خود را در بسیاری از جنبه‌ها ثابت کرده‌اند؛ ولی این مسیر همیشه برای سامسونگ و گوشی‌های پرچمدار آن هموار نبوده است. مهم نیست که چند ویژگی جدید اضافه شده یا در مقایسه با چند محصول دیگر برگزیده شده اند، هنوز هم نرم افزارهای آن بسیار دیر آپدیت می‌شوند و کاربران تاکنون موفق به استفاده از اندروید شش ماهه اندروید نوقا 7.0 نشده‌اند؛ اما با این محصولات جدید کاربران لذت استفاده از اندروید جدیدی که مدت‌هاست در انتظار آن هستند را خواهند چشید.

به این منظور AT&T و T-Mobile اندروید 7.0 را برای استفاده گلکسی اس 7 و اس 7 اج ارائه داده اند. اکنون نوبت Sprint است و همان گونه که گفته شد کاربران بتا نوقا یک مرحله از سایر کاربران جلوتر خواهند بود. اگر شما الان هم در حال استفاده از ورژن بتای نوقا در گلکسی اس 7 و اس 7 اج خود هستید، به زودی یک بسته حفاظتی 167 مگابایتی در فضای سایبری منتظر شما خواهد بود.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج

برای جلوگیری از هرگونه مشکل، افراد خارج از محدوده بتا نیز امکان استفاده از اندروید 7.0 را خوهند داشت. طبق انتظار، این آپدیتی عظیم در اندازه خواهد بود و حجم آن حدودا 1.2 گیگابایت تخمین زده می‌شود. به این ترتیب از داشتن فضای خالی به این اندازه اطمینان حاصل کنید تا زمانی که آپدیت منتشر شد، امکان استفاده سریع از آن را از دست ندهید. برای آپدیت کردن گوشی خود نیز از اتصال مداوم اینترنت خود اطمینان یافته و همچنین سعی کنید باتری گوشی خود را تا بیشتر از 50 درصد شارژ کنید تا در حین دانلود شدن و نصب سیستم عامل جدید مشکلی برای شما پیش نیاید.

کاربران ورژن بتا نیز با رفتن به تنظیمات- آپدیت نرم افزار و تنظیم آن به آپدیت دستی می توانند از آپدیت ها استفاده کنند. به این ترتیب کاربران بسیار بیشتری انتظار استفاده از این اندروید را در روزها و هفته های آتی خواهند کشید.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر