;
coinex

ال جی ایکس پاور 2 ؛ دستگاهی با یک باتری بزرگ

ال جی ایکس پاور 2
با نزدیک شدن به نمایشگاه MWC 2017 برندهای مختلفی از معرفی گوشی‌های جدید خود در این نمایشگاه سخن می‌گویند. ال جی که قرار است در این نمایشگاه با گوشی ال جی جی 6 حاضر شود ، اعلام کرده که گوشی جدید دیگری را نیز با نام ال جی ایکس پاور 2  به حاضرین معرفی خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت بزرگ الکترونیکی کره‌ای ال جی در سکوت خبری از تلفن هوشمندی که البته ال جی جی 6 مورد انتظار ما نیست، پرده برداری کرده است. ال جی ایکس پاور 2 تلفن همراهی است که رونمایی شده و جانشین ایکس پاور خواهد شد. این امر ممکن است زمانی را در سال گذشته در حوالی همین روزها تداعی کند که ال جی، پرده از ایکس پاور برداشت؛ اما اندازه نمایشگر و باتری در آن، کوچک تر از این مدل جدید بود.

ال جی ایکس پاور 2 این روزها، به عنوان دستگاهی با باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپر ساعتی در زیر پوسته خود، نامش بر سر زبان‌هاست. برای باتری ایکس پاور 2 اینگونه تبلیغ شده است که می تواند تمام آخر هفته را بدون هیچ شارژ مجددی سپری کرده و هچنین قادر است تا برای مدت حدود 15 ساعت تماشای فیلم مستمر، 14 ساعت ناوبری جغرافیایی روی نقشه و حدود 18 ساعت وبگردی با همان یک بار شارژ دوام بیاورد.

حتی زمانی که باتری خالی می شود، این دستگاه دارای پشتیبانی شارژ سریع بوده که می تواند حداکثر تا 2 ساعت، باتری دستگاه را دوباره پر کند. این موضوع در حالی به دنیای تکنولوژی معرفی شده است که کاربران، مشتاق تولید باتری های پرقدرت تر و با ظرفیت بیشتر برای گوشی‌های هوشمند هستند تا بتوانند با محدودیت کمتری از گوشی خود استفاده کنند.

ال جی ایکس پاور 2
از دیگر جهات سخت افزاری، ال جی ایکس پاور 2 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی اچ دی با تکنولوژی این-سل (In-cell) بوده و توسط یک مدل تراشه ناشناخته طراحی شده است که یک تراشه 8 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی است. پردازشگر آن دارای 2 گیگابایت رم بوده که البته 1.5 گیگابایت آن در دسترس است و همچنین این دستگاه دارای 16 گیگابات حافظه داخلی بوده که تا حداکثر 2 ترابایت به وسیله رم میکرو اس دی قابل ارتقا نیز خواهد بود.

ال جی برای این دستگاه، دوربین پشتی با وضوح تصویر 13 مگاپیکسل با دید زاویه گسترده و فلاش LED تعبیه کرده است و در جلوی دستگاه نیز دوربین جلویی با وضوح تصویر 5 مگاپیکسل برای گرفتن عکس های سلفی قرار داده شده است. ایکس پاور 2 دارای سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بوده و دارای قابلیت های شبکه ای/ارتباطی نظیر وای-فای، بلوتوث 4.2، یو اس بی2.0 و شبکه 4G است. این دستگاه در ابعاد کلی 154.7 در 78.1 در 8.4 میلی‌متر بوده و حدود 164گرم وزن دارد.

ال جی ایکس پاور 2

ال جی ایکس پاور 2 در رنگ‌های مشکی، تیتانیومی، آبی و طلایی موجود بوده و در ماه مارس، یعنی بعد از اینکه در ویترین ام دابلیو سی2017 به نمایش گذاشته شود، روانه بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه هنوز بصورت علنی اعلام نشده است. با اینکه این گوشی با قابلیت های قدرتمندی معرفی شده؛ اما تا هنگام عرضه و بررسی آن توسط کارشناسان و کاربران نمی توان نظر قطعی راجع به عملکرد آن صادر کرد.

.

منبع:gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر