;
coinex

تاریخ معرفی گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 اعلام شد

گلکسی اس 8

تاریخ رونمایی از گوشی های پرچمدار دو شرکت بزرگ کره‌ای اعلام شد. سامسونگ قصد دارد در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) گوشی گلکسی اس 8 خود را به بازار گوشی های هوشمند معرفی کند و ال جی جی 6 نیز برای اولین بار در نمایشگاه ام دبلیو سی به نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس 8 و ال جی جی 6 تقریبا یک ماه با اختلاف، روانه بازار خواهند شد، بطوری که یکی در تاریخ 29 مارس و دیگری در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) به ترتیب منتشر خواهند شد.

با توجه به رسانه‌های کره‌ای، گلکسی اس 8 در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) درسطح جهانی به بازار خواهد آمد. علی‌رغم اینکه سامسونگ در ابتدا قصد داشت تا از گل سرسبد خود یک هفته زودتر در کره جنوبی پرده برداری کند، منابع اذعان می کنند که این شرکت تصمیم دیگری گرفته است.

گلکسی اس 8

یک اپراتور رسمی معتبر بیان کرده است که علت به تعویق افتادن انتشار گلکسی اس 8 در کره جنوبی از تاریخ 14 آوریل به 21 آوریل، بنا به دلایلی از قبیل میزان ذخایر این دستگاه در انبارها و یکسری مسائل دیگر بوده است. البته ما به شرکت سامسونگ حق می‌دهیم تا بخواهد در رابطه با معرفی این گوشی خود محتاط باشد؛ چرا که گوشی پرچمدار قبلی این شرکت یعنی گلکسی نوت 7 با مشکلاتی رو به رو شده و باعث شد افراد زیادی اعتماد خود را به این برند از دست بدهند. در نتیجه سامسونگ قصد دارد این بار گوشی بی عیب و نقصی را به بازار ارائه دهد تا بتواند آنچه پیش از این رخ داده است را از اذهان عمومی پاک کند.

گرچه زمان انتشار گلکسی اس 8 در بازار از قبل برای تاریخ 21 آوریل مشخص شده است، سامسونگ همچنان نیز درحال تصمیم گیری برای تعیین جدول زمانی پیش فروش این محصول است. درحالی که سه اپراتور کره ای درحال رای زنی با سامسونگ درمورد نگرانی‌های موجود بر سر زمان ثبت پیش سفارش محصول بوده اند، سازنده این دستگاه بیان کرده که قصد صبر کردن و مشاهده بازخورد بازار نسبت به ال جی جی 6 را دارد.

حال که بحث ال جی جی 6 به میان آمد، بهتر است به این مطلب اشاره کنیم که این دستگاه در تاریخ 26 فوریه (فردا 8 اسفند) در نمایشگاه ام دبلیو سی که در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود بصورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما تا تاریخ 10 مارس برای خرید در دسترس قرار نخواهد گرفت. با این حال، مشتریان قادر خواهند بود تا بین تاریخ های 2 مارس و 9 مارس این دستگاه را پیش خرید کنند. گفته می شود که قرار است در این گوشی از قابلیت های جدیدی استفاده شود که پیش از این در هیچ یک از گوشی های سری G ال جی وجود نداشته است.
گلکسی اس 8

به نقل از یکی از اپراتورهای شبکه تلفن همراه، از آنجایی که ال جی جی 6 و سامسونگ گلکسی اس 8 تقریبا به اندازه یک ماه با اختلاف روانه بازار خواهند شد، بالا و پایین روی های بازار فروش (یا به اصطلاح داینامیک های بازار) بنا به رقابت بین این دو شرکت اوج خواهند گرفت.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر